رمز پیداکردن فاند در دقیقه 90 !!!

به گزارش سرگرمی تفریحی، اگر مشغول اپلاى هستید و هنوز اساتید مورد نظرتان پاسخ ایمیل شما را نمیدهند ناامید نشوید زیرا هنوز یک راه باقیست:

رمز پیداکردن فاند در دقیقه 90 !!!

???? برقراى یک تماس تلفنى!

این روش معمولا سریع تر، قدرتمندتر و موثرتر از مکاتبه با ایمیل است. طبیعى است اگر در ابتدا جرئت این کار را ندارید!! اولین تماس معمولا بسیار سخت است. پیشنهاد ما این است که در ابتدا براى برطرف ترس اولیه در ساعات صبح (به وقت ایران) با اساتید تماس بگیرید که مطمئن هستید آنجا شب است و تلفن روى پیام گیر میرود. یک پیام کوتاه 30 تا 60 ثانیه اى بگذارید و از استاد بخواهید که ایمیل شما را پاسخ دهد. سپس بلافاصله ایمیل بزنید و شرح دهید که برایشان پیام گذاشته اید.

اگر براى دانشگاهى اپلاى نموده اید اما در آزمون آیلتس یا تافل و یا جى ار اى نمره مورد نظرتان را کسب ننموده اید، ممکن است بتوانید با مکاتبه با دانشگاه مورد نظر از آن ها مهلت بگیرید. بسیارى از دانشگاه ها به شما مدتى وقت میدهند تا آزمون را تکرار نموده و نمره ى مورد نظر را کسب کنید. این در حالیست که بیشتر دانشگاه هاى مطرح این فرصت را به شما نداده و از شما میخواهند که براى ترم یا سال آینده اپلاى کنید. در هر صورت با زدن یک ایمیل به دانشگاه یا دپارتمان، میتوانید از این بابت مطمئن شوید.

منبع: ایزی اپلای
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1003

به "رمز پیداکردن فاند در دقیقه 90 !!!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمز پیداکردن فاند در دقیقه 90 !!!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید