راه اندازی 3 پردیس پارک علم و فناوری در محدوده استان تهران ظرف 3 ماه آینده

به گزارش سرگرمی تفریحی، سرپرست اداره کل امور پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هم افزایی و دیالوگ در عصرانه های فناوری این پارک در کوتاه مدت نتایج مثبتی به دنبال خواهد داشت، گفت: ظرف دو الی سه ماه آینده سه پردیس پارک در محدوده استان تهران راه اندازی خواهد شد.

راه اندازی 3 پردیس پارک علم و فناوری در محدوده استان تهران ظرف 3 ماه آینده

به گزارش خبرنگاران، محمدجواد صدری مهر در اولین عصرانه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی که امروز با حضور جمعی از مسئولان این پارک و مدیران شرکت های دانش بنیان برگزار گردید، با بیان اینکه در شرایط تحریم راهی جز مسئله فناوری نداریم و امروز همه مسائل کشور با فناوری قابل حل است، گفت: در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد زمان و مکان درست در کنار هم قرار گرفته اند.

وی درباره مکان درست، اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد به سمت دانشگاه کارآفرین حرکت می نماید و در شرایط فعلی استاد کسی است که منتور یا مشاور هم باشد. بعضی اساتید دانشگاه اسلامی از این لحاط از اساتید دانشگاه های سراسری جلوتر هستند.

سرپرست اداره کل امور پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همچنین قرار دریافت دکتر ولایتی، دکتر طهرانچی به عنوان یک دانشمند و دکتر دهقانی فیروزآبادی در یک تیم مدیریتی زمان درست را رقم می زند؛ چرا که این سه نفر توجه ویژه ای به فناوری دارند.

صدری مهر با تأکید بر آن که هم افزایی و دیالوگ در عصرانه های فناوری در کوتاه مدت نتایج مثبتی به دنبال خواهد داشت، افزود: کمتر از دو ماه آینده فضای فیزیکی پارک را برای کارکنان به حد مطلوب خواهیم رساند، همچنین سه پردیس پارک در غرب، شرق و جنوب استان تهران با فضای سوله ای مناسب ظرف دو الی سه ماه آینده راه اندازی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 239

به "راه اندازی 3 پردیس پارک علم و فناوری در محدوده استان تهران ظرف 3 ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 3 پردیس پارک علم و فناوری در محدوده استان تهران ظرف 3 ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید