دو آبی پوش مشکوک به ویروس کرونا؛ تمرینات استقلال به دلیل شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرگزاری خبرنگاران- سینا خادم پور و فرشید اسماعیلی دوباره تست کرونا می دهند.

دو آبی پوش مشکوک به ویروس کرونا؛ تمرینات استقلال به دلیل شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، سینا خادم پور و فرشید اسماعیلی دو بازیکنی هستند که دو روز پیش تست کرونا دادند و جواب تست آن ها نشان می داد که این دو بازیکن مشکوک به کرونا هستند. با این حال قرار است فرشید اسماعیلی و سینا خادم پور فردا دوباره تست کرونا دهند تا معین شود آیا ابتلای آن ها به کرونا قطعی است یا نه.

استقلال در حال حاضر در دوران آماده سازی برای آغاز لیگ بیستم به سر می برد و محمود فکری امیدوار است در این دوره تمام نفراتش را در اختیار داشته باشد. در صورتی که تست کرونای آن ها منفی باشد، به تمرینات بر می گردند ولی اگر مثبت باشد، باید به مدت 14 روز به قرنطینه بروند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات تیم فوتبال استقلال تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار می شود. به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، به دلیل شیوع ویروس کرونا و دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمرینات تیم فوتبال استقلال تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار می شود. به این ترتیب امکان حضور اهالی محترم رسانه و طرفداران عزیز تا اطلاعیه بعدی در تمرینات استقلال امکان پذیر نیست.

پس از بازگشت استقلالی ها از دوحه، در فرودگاه مشکلاتی بین سه بازیکن استقلال و کادر پزشکی این تیم به وجود آمد که حاشیه هایی زیادی را به همراه داشت. باشگاه استقلال هم پس از این اتفاقات این سه بازیکن را به کمیته انضباطی باشگاه احضار کرد. حالا محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی وارد باشگاه استقلال شدند تا در جلسه کمیته انضباطی شرکت نمایند. دیگر بازیکنی که با کادر پزشکی به مشکل خورده بود، سید حسین حسینی است.

اسماعیل خلیل زاده درباره شائبات مطرح شده درباره فروش مهدی قائدی به شبکه خبر گفت: مدیرعامل قبلی باشگاه این بحث را پیگیری می کرد اما این اتفاق نیفتاد. قائدی در حال حاضر بازیکن ما است و در استقلال می ماند زیرا قرارداد دارد. تا این لحظه برای فروش وی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

خلیل زاده درباره آخرین شرایط تمدید قرارداد علی کریمی گفت: کریمی با یکی از اعضای هیات مدیره استقلال و من مذاکره نموده است. ان شاءالله بتوانیم کریمی را به تیم بازگردانیم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره فسخ قرارداد هروویه میلیچ شرح داد: درخواست فسخ قرارداد میلیچ خیلی وقت پیش ارائه شده بود و تا این لحظه نتوانستیم پول وی را پرداخت کنیم. با این وجود پول دیاباته را روز گذشته پرداخت نموده و به معاون بین الملل باشگاه گفته ایم برای وی بلیت بگیرد تا به تهران بازشود و سر تمرین برود.

خلیل زاده درباره توافق باشگاه استقلال با شیخ دیاباته برای عقد قرارداد جدید گفت: مذاکراتی با وی اجرا شده و فکر می کنم به ایران بازمی شود.

خلیل زاده درباره برگزاری جلسه کمیته انضباطی استقلال برای آنالیز تخلف محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی مطرح نمود: مشکل خاصی وجود ندارد و موضوع این دو بازیکن را حل می کنیم.

رئیس هیات مدیره استقلال اضافه نمود: هرچند این باشگاه مدیرعامل ندارد اما سرپرست استقلال کارها را به شکل مستمر انجام می دهد. پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم از تیر بسته شده و برای بازکردن آن دو سه روز بیشتر فرصت نداریم. برهمین اساس باید پول شفر، جباروف و باشگاه پاختاکور را پرداخت کنیم و فکر می کنم این پنجره تا هفته آینده باز می شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1012

به "دو آبی پوش مشکوک به ویروس کرونا؛ تمرینات استقلال به دلیل شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو آبی پوش مشکوک به ویروس کرونا؛ تمرینات استقلال به دلیل شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید