دروس عملی در دانشگاه فردوسی مشهد از 14 تیر تا 15 مرداد برگزار می گردد

به گزارش سرگرمی تفریحی، دانشگاه فردوسی مشهد تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی 99-98 را اصلاح کرد و براساس آن دروس عملی این دانشگاه از 14 تیر تا 15 مرداد برگزار می گردد.

دروس عملی در دانشگاه فردوسی مشهد از 14 تیر تا 15 مرداد برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه ای، تقویم آموزشی اصلاح شده در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 را منتشر کرد.

بر اساس تقویم جدید آموزشی این نیم سال، حذف تک درس برای دانشجویان تا 10 خرداد امکان پذیر بوده و ارزیابی دروس نیز از 17 خرداد شروع شده و تا 29 خرداد ادامه می یابد.

دروس عملی در دانشگاه فردوسی هم قرار است از 14 تیر شروع گردد و تا 15 مرداد ادامه پیدا می نماید. آزمون های انتها نیمسال در بازه زمانی 31 خرداد تا 12 تیر برنامه ریزی شده است.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا 31 شهریور برای دفاع از انتها نامه خود مهلت دارند و آزمون جامع دوره دکترا در دانشگاه فردوسی از 7 تیر تا 8 مرداد برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 806

به "دروس عملی در دانشگاه فردوسی مشهد از 14 تیر تا 15 مرداد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروس عملی در دانشگاه فردوسی مشهد از 14 تیر تا 15 مرداد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید