دروسی در راستا بازگشت به رم

به گزارش سرگرمی تفریحی، کاپیتان سابق تیم فوتبال رم با تغییر مالک این باشگاه در راستا بازگشت به جالوروسی قرار گرفته است.

دروسی در راستا بازگشت به رم

به گزارش خبرنگاران، رسانه های ایتالیایی از احتمال بازگشت دانیله دروسی تیم فوتبال رم به دلیل تغییرات اجرا شده در کادر مدیریتی این باشگاه پس از انتقال مالکیت آن به دن فردکین خبر می دهند.

هافبک و کاپیتان سابق جالوروسی که دو سال پیش از این تیم جدا شد، پس از حضوری کوتاه مدت در تیم بوکاجونیورز کفش هایش را آویزان کرد و ظاهراً اکنون تمایل دارد که وارد حرفه مربیگری گردد.

پیش از این زمزمه هایی مبنی بر احتمال منصوب شدن او به عنوان سرمربی تیم جوانان باشگاه بولونیا شنیده می شد اما این پست به لوچانو زائوری سپرده شد.

اکنون طبق گزارش سایت کالچو مرکاتو، دروسی قرار است با گیدو فینگا، مدیراجرایی باشگاه رم درباره برعهده دریافت یک پست در این باشگاه دیدار کند. دروسی با جیمز پالوتا مالک سابق تیم فوتبال رم رابطه چندان خوبی نداشت اما با انتقال مالکیت باشگاه به نظر می رسد که او مایل است به پایتخت کشورش برگردد.

پدر دروسی، آلبرتو از سال 2014 در تیم جوانان رم فعالیت داشته و از سال 1997 در آموزشگاه این باشگاه کار نموده است. از این رو دانیله ممکن است به عنوان دستیار به پائولو فونسکا، سرمربی تیم فوتبال رم ملحق گردد یا در کنار پدرش در آموزشگاه باشگاه فعالیت داشته باشد، همان جایی که خودش در آن پرورش یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 929

به "دروسی در راستا بازگشت به رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروسی در راستا بازگشت به رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید