پراندلی: ممکن است برای جام جهانی 2014 توتی را دعوت کنم

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران : سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا با تمجید از بازی های اخیر کاپیتان رم اظهار داشت، امکان اینکه هافبک کهنه کار جالوروسی دوباره به تیم ملی برگردد، وجود دارد.

پراندلی: ممکن است برای جام جهانی 2014 توتی را دعوت کنم

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی با اعتراف به اینکه از عملکرد اخیر فرانچسکو توتی در چند بازی اخیرش در سری A برای رم، تحت تاثیر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد کاپیتان جالوروسی در صورتی که بتواند همین روند را تا سال آینده و زمان برگزاری جام جهانی 2014 حفظ کند، به تیم ملی ایتالیا دعوت خواهد شد.

توتی 36 ساله که 58 بازی ملی در کارنامه دارد سال 2007، یک سال بعد از فتح جام جهانی 2006 آلمان با تیم ملی ایتالیا خداحافظی و بعد از آن با وجود درخواست هایی که از او برای بازگشت به آتزوری شد، دیگر هرگز پیراهن این تیم را بر تن نکرد.

اکنون اما پراندلی امیدوار است که توتی را در صورت حفظ فرم فعلی اش بتواند برای سفر سال آینده به برزیل متقاعد کند.

پراندلی به خبرنگاران گفت: اگر ما به جام جهانی 2014 صعود کنیم، شرایط توتی را آنالیز خواهم کرد. تا الان او نشان داده وضعیت جسمانی اش استثنایی است و باید دید تا آن زمان وضعیتش چگونه خواهد بود.

تیم ملی ایتالیا اکنون صدرنشین گروه B رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا است. لاجوردی پوشان روز پنجشنبه هفته جاری در یک بازی محبت آمیز سفری به برزیل خواهند داشت تا با میزبان جام جهانی 2014 دیداری تدارکاتی انجام داده و با جو بازی در این کشور برای حضور در رقابت های جام کنفدراسیون ها - تورنمنتی که تابستان سال جاری به میزبانی برزیلی ها برگزار می گردد - آشنا شوند.

پراندلی در پاسخ به این سئوال که آیا محتمل است برای این بازی نفرات جدیدی به ترکیب تیمش افزوده شوند، گفت: در حال حاضر من بازیکنانی قوی تر و بهتر از افرادی که در تیم حضور دارند، نمی بینم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 92

به "پراندلی: ممکن است برای جام جهانی 2014 توتی را دعوت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: ممکن است برای جام جهانی 2014 توتی را دعوت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید