جنگ ستاره ها در قاره سبز؛ فاز اول تقابل پولدارها شروع شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، تهران (پانا) - در اولین بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های پرستاره روبروی هم قرار خواهند گرفت.

جنگ ستاره ها در قاره سبز؛ فاز اول تقابل پولدارها شروع شد

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از امشب با برگزاری دو بازی شروع خواهد شد که بدون شک در مهم ترین ملاقات پاری سن ژرمن با لیونل مسی باید از کهکشانی های رئال مادرید میزبانی کند.

در بازی همزمان هم که در پرتغال برگزار می گردد، اسپورتینگ لیسبون از منچسترسیتی میزبانی می نماید تا امیدوار به تکرار تاریخ باشد.

پاری سن ژرمن - رئال مادرید / ساعت 23:30 استادیوم پارک ده پرنس شهر پاریس

مائوریسیو پوچتینو (آرژانتین) - کارلو آنجلوتی (ایتالیا)

آخرین بازی روبرو: رئال مادرید 2 - پاری سن ژرمن

دو تیم در حالی برای دوازدهمین بار روبروی هم قرار خواهند گرفت که آخرین تقابل آنها در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 با صعود قاطعانه رئال مادرید به سرانجام رسید اما در سال 2019 که دو تیم در مرحله گروهی با هم روبرو شدند، رئال مادرید در برد ناکام بود و از آخرین حضور در پاریس با شکست 3 بر صفر خاطره تلخی دارد.

پولدارهای پرستاره پاری سن ژرمن که دو بازی آخر خود در لیگ یک فرانسه را با برد پشت سر گذاشته اند، در حالی از حریف خود میزبانی خواهند کرد که 4 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند که مهم ترین غایب این تیم را می توان سرخیو راموس دانست تا تقابل راموس با تیم سابقش حداقل به چند هفته بعد در مادرید موکول گردد. البته هر چند راموس در این بازی حضور ندارد، اما تقابل دوباره لیونل مسی با رئال مادرید اینبار در لباس پاری سن ژرمن می تواند دقایق جذابی را رقم بزند. حضور 4 غایب در ترکیب پاری سن ژرمن در حالی خواهد بود که رئال مادرید با تیمی کامل راهی پاریس شده و برای سرانجام دادن به فرایند ناکامی خارج از خانه برنامه دارد. آنها در دو بازی آخر خارج از خانه خود برد نداشته اند و امیدوار هستند به فرایند بردهای خارج از خانه در لیگ قهرمانان ادامه دهند.

اسپورتینگ لیسبون - منچستر سیتی / ساعت 23:30 استادیوم ژوزه آلوالد شهر لیسبون

روبن آمورین (پرتغال) - پپ گواردیولا (اسپانیا)

آخرین بازی روبرو: منچسترسیتی 3 - اسپورتینگ 2

چهارمین تقابل تاریخ دو تیم پس از 10 سال می تواند انگیزه بزرگ انتقام برای منچسترسیتی باشد، آنها در سال 2012 با در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با قانون گل زده در خانه حریف مقابل اسپورتنیگ شکست خوردند، البته این شکست مربوط به زمانی است که هنوز اعراب سیتی را نخریده بودند و این حجم ستاره در ترکیب تیم دوم شهر منچستر نبود.

هر دو تیم پیش از این بازی شرایط خوبی را سپری کردند که می تواند کار را برایشان سخت کند. اسورتنیگ در 5 بازی آخر خود باخت نداشته و منچستر سیتی 12 بازی بدون باخت را سپری نموده و بعد از شکست مقابل لایپزیش در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، این تیم بدون باخت از زمین خارج شده است و امیدوار است برای اولین بار در تاریخ از استادیوم خانگی اسپورتینگ دست پر خارج گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1750

به "جنگ ستاره ها در قاره سبز؛ فاز اول تقابل پولدارها شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ ستاره ها در قاره سبز؛ فاز اول تقابل پولدارها شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید