دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا: حضور آقایی و جباری در کمپ آسیایی قطعی است

به گزارش سرگرمی تفریحی، دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا بیان کرد حضور ثریا آقایی و امیر جباری در کمپ آسیایی 2018 قطعی است.

دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا: حضور آقایی و جباری در کمپ آسیایی قطعی است

با ما همراه باشید تا با بهترین ارزانترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، محمد اندی دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا از اندونزی با حضور در محل فدراسیون بدمینتون با محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون ملاقات کرد اندی در این ملاقات گفت : فدراسیون بدمینتون ایران در مقایسه با دیگر فدراسیونهای غرب آسیا از شرایط بهتری برخوردار است و این به دلیل مدیریت و برنامه ریزی مسئولان این فدراسیون است.

دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا گفت: برای سومین بار است که به ایران می آید و در مسابقات بین المللی فجر ایران شرکت می کند. یکی از نکات با ارزش این رقابتها احترام مسئولان فدراسیون بدمینتون ایران به بازیکنان خارجی و اهداء یادبودهای صنایع دستی ایران است که این حرکت بسیار قابل ارزش است.

وی در خصوص سطح بازیکنان ایرانی گفت: بدمینتون بازان ایرانی از شرایط بسیار خوبی برخوردارند و سطح بازی آنان با بازیکنان خارجی حاضر در این رقابتها برابر است و در صورت حضور بیشتر آنان در میادین بین المللی این قابلیت قابل رویت است و آنان این توانایی را خواهند داشت که مقام های نخست را کسب کنند.

دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا سطح مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران را بسیار عالی توصیف کرد و گفت که هر دوره بهتر از دوره گذشته برگزار می گردد .

اندی گفت : شرایط بازیکنان جوان بدمینتون ایران بسیار خوب است و در صورت کسب تجارب بین المللی که با حضور در میادین برون مرزی حاصل خواهد شد، قطعا موفقیت آنان در سطح آسیا حتمی است .

وی سطح بازیکنان پسران و دختران ایران را یکسان ارزیابی کرد و گفت : این شرایط رقابتی می تواند به افزایش کارایی آنان در کسب مقام در رقابتهای بین المللی یاری نماید .حضور ثریا آقایی و امیر جباری در کمپ آسیایی در سال 2018 را قطعی دانست و از احتمال حضور مهران شهبازی در این کمپ اطلاع داد. همچنین حضور بازیکنان ایران در مسابقات دنیای جوانان دنیا و آسیایی ر پا یکی دیگر از ضرورت های ارتقاء سطح بدمینتون بازان ایران عنوان نمود.

دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا همچنین اظهار کرد: حضور بازیکنان ایران در رده سنی بزرگسالان ، جوانان ، نوجوانان و زیر 17 و 15 سال در مسابقات دنیای و آسیایی بسیار با اهمیت است و فدراسیون دنیای و فدراسیون آسیایی نگاه ویژه ای به این مسابقات دارد و امیدوارم که در امسال میلادی بازیکنان ایران به مسابقات دنیای اعزام شوند .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 451

به "دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا: حضور آقایی و جباری در کمپ آسیایی قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا: حضور آقایی و جباری در کمپ آسیایی قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید