تور هند: معین شدن قرعه ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در قهرمانی آسیا، هند اولین حریف مردان ایران

به گزارش سرگرمی تفریحی، قرعه ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا تعیین شد.

تور هند: معین شدن قرعه ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در قهرمانی آسیا، هند اولین حریف مردان ایران

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، بیست و پنجمین دوره رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا از فردا (سه شنبه) در دوحه قطر برگزار می گردد.

تیم های ملی مردان و زنان کشورمان در سه بخش تیمی ، دوبل و انفرادی به مصاف حریفان خواهند رفت.

در بخش تیمی، تیم ملی مردان کشورمان که سید 6 رقابت ها را دارا می باشد از حضور در مرحله مقدماتی معاف است و کارش را در مرحله حذفی شروع خواهد نمود. مردان تنیس روی میز کشورمان در مرحله حذفی به مصاف هندوستان خواهند رفت.

ژاپن، کره جنوبی، هنگ کنگ، هند و چین تایپه که در دوره پیشین مسابقات قهرمانی آسیا جزو 6 تیم برتر شده بودند دیگر تیم هایی هستند همانند ایران بدون ملاقات مقدماتی وارد مرحله یک چهارم مسابقات می شوند.

بدین ترتیب ملاقاتهای مقدماتی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش تیمی مردان با حضور 22 تیم برگزارمی گردد تا از میان آنها 2 تیم برتر به جمع 6 تیم بالا صعود نمایند. رقابت برای کسب مدال میان این هشت تیم و به صورت حذفی برگزار می گردد به طوری که تیم کشورمان در صورت برد در اولین بازی مقابل هندوستان راهی مرحله نیمه نهایی می گردد و بدین ترتیب مدال برنز مشترک خود را قطعی خواهد نمود.

این در حالی است که از حالا تنیس روی میز مردان ایران به واسطه حضور در جمع 6 تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا، سهمیه خود را برای مسابقات جهانی 2022 چین را هم قطعی نموده است.

اما در بخش بانوان، شاگردان حمیده ایرانمنش سید هشتم رقابت ها را در اختیار دارند و برای حضور در جمع 8 تیم پایانی ملزم به انجام ملاقاتهای مقدماتی هستند. بانوان کشورمان در گروه دوم با اندونزی و مالدیو مصاف خواهند کرد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش تیمی بانوان با حضور 18 تیم برگزار می گردد. ژاپن، سنگاپور، چین تایپه، تایلند، هنگ کنگ و کره جنوبی 6 تیم معاف از ملاقاتهای مقدماتی هستند. 12 تیم دیگر که ایران هم یکی از آنهاست برگزارنماینده رقابت های مقدماتی خواهند بود تا دو تیم برتر از میان آنها در کنار این 6 تیم قرار گرفته و رقابت خود را برای کسب مدال دنبال نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1557

به "تور هند: معین شدن قرعه ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در قهرمانی آسیا، هند اولین حریف مردان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: معین شدن قرعه ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در قهرمانی آسیا، هند اولین حریف مردان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید