خودکشی دومین پرستار ایتالیایی از ترس کرونا

به گزارش سرگرمی تفریحی، یک پرستار زن ایتالیایی بعد از آنکه آگاه شد به ویروس کرونا مبتلا شده، به دلیل فشار روانی، اقدام به خودکشی کرد. این دومین خودکشی به دلیل مشابه در ایتالیاست.

خودکشی دومین پرستار ایتالیایی از ترس کرونا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، گزارش های خبری حاکی است، همزمان با دست وپنجه نرم کردن ایتالیا با موج شیوع ویروس کرونا در این کشور، دنیلا تریزی پرستار 34 ساله ایتالیایی به دلیل ابتلا به این ویروس خودکشی کرد.

وبگاه خبری روزنامه القدس العربی چاپ لندن، امروز آدینه نوشت، اطلاعیه اتحادیه ملی پرستاران در ایتالیا حاکی است که خانم تریزی که در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سان ژراردو خدمت می کرد، پس از آنکه آگاه شد خودش هم به این ویروس مبتلا شده، اقدام به خودکشی کرد.

طبق گزارش این اتحادیه، تریزی و همکارانش که در بخش قرنطینه مشغول فعالیت بوده اند، عوارض ابتلا به این ویروس در آن ها دیده شده و به همین دلیل و از ترس ابتلای دیگران، تحت فشارشدید قرار گرفته اند. همچنین کارکنان بیمارستان بعد از شنیدن خبر خودکشی این پرستار، ترسیده و بسیار اندوهگین شده اند.

این اتحادیه از مردم خواسته که در کنار پرستاران بایستند و از آنان حمایت نمایند زیرا نمی توان پرستاران را به حال خود رها کرد.

در بیانیه اتحادیه پرستاران ایتالیا آمده است که این دومین خودکشی پرستاران در این کشور است. هفته گذشته یک پرستار زن دیگر نیز در ونیز در شرایطی مشابه (ترس از ابتلا به کرونا) خود را کشته بود.

شمار قربانیان ابتلا به کرونا در ایتالیا تا به امروز از 8000 نفر گذشته است. در این میان 33 پزشک نیز در این کشور جان خود را از دست داده اند. شب گذشته اعلام شد که با ثبت 6153 مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در ایتالیا، مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور اروپایی به 8165 نفر رسیده است.

کرونای جدید یکی از 7 نوع ویروس شناخته شده کرونا است که باعث ایجاد بیماری در انسان می گردد. چهار گونه از این نوع ویروس ها علائمی شبیه سرماخوردگی خفیف ایجاد می نمایند و سه گونه دیگر باعث ایجاد بیماری های حاد تنفسی می شوند که در مواردی به مرگ منجر می گردد.

سازمان دنیای بهداشت بعد از ابتلای بیش از 121 هزار نفر در سراسر دنیا به این بیماری آن را همه گیر دنیای گفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 633

به "خودکشی دومین پرستار ایتالیایی از ترس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودکشی دومین پرستار ایتالیایی از ترس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید