خسارت 150میلیارد تومانی زلزله بستک، 1600واحد مسکونی نیازمند بازسازی

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران: سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از واردشدن خسارت 150میلیارد تومانی زلزله هفته گذشته به بخش های مختلف شهرستان بستک اطلاع داد.

خسارت 150میلیارد تومانی زلزله بستک، 1600واحد مسکونی نیازمند بازسازی

جهت دریافت خدمات اجرای نمونه طراحی روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

ارسلان بهاری میمندی، در گفت وگو با خبرنگاران در بندرعباس، با اشاره به گذشت یک هفته از وقوع زمین لرزه 5.5ریشتری در شهرستان بستک، اظهار کرد: خوشبختانه امددرسانی ها با موفقیت به مردم زلزله زده انجام شد و مشکل خاصی در منطقه وجود ندارد.

وی با تقدیر از دید مثبت اعضای هیئت دولت و رییس جمهور، اعلام کرد: مبلغ 53میلیارد تومان از سوی هیئت دولت برای بازسازی منازل مسکونی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه کار آواربرداری توسط نیروهای بنیاد مسکن آغاز شده است، توضیح داد: به زودی کار بازسازی و تعمیرات واحدهای مسکونی آغاز می گردد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاراه تعداد واحدهای مسکونی خسارت دیده در این زمین لرزه، اظهار داشت: تعداد یک هزار و 608 واحد مسکونی در شهرستان بستک بر اثر زمین لرزه از 10 تا 100درصد تخریب شده است.

وی با بیان اینکه 729واحد نیازمند بازسازی کامل است، اظهار کرد: تعداد 879واحد مسکونی نیز نیازمند تعمیرات مختلف هستند.

بهاری میمندی با بیان اینکه کل میزان خسارت برآوردشده زلزله بستک 150میلیارد تومان است، توضیح داد: این خسارات به بناها و تجهیزات عمومی، زیربنایی، مسکونی، آموزشی و غیره وارد شده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه میزان اعتبار اختصاص یافته از سوی دولت به منظور بازسازی منازل مسکونی بوده است، گفت: هرکدام از دستگاه های مربوطه که دچار خسارت شده اند، باید پیگیر اعتبارات از وزارتخانه و یا سازمان مربوطه شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 629

به "خسارت 150میلیارد تومانی زلزله بستک، 1600واحد مسکونی نیازمند بازسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 150میلیارد تومانی زلزله بستک، 1600واحد مسکونی نیازمند بازسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید