خبرنگاران یزد ظرفیت های نامحدودی برای فعالیت شرکتهای فناور ایجاد می نماید

به گزارش سرگرمی تفریحی، یزد- خبرنگاران - استاندار یزد گفت: این استان نخستین پهنه علم و فناوری ایران است که با ایجاد چنین پهنه ای ظرفیت های خوب و نامحدودی را برای فعالیت و استقرار شرکت های فناور در استان ایجاد می نماید.

خبرنگاران یزد ظرفیت های نامحدودی برای فعالیت شرکتهای فناور ایجاد می نماید

محمدعلی طالبی روز سه شنبه در نشست کارگروه پژوهش استان اضافه نمود: تا به امروز برای صدور موافقت اصولی پهنه علم و فناوری اقدام های خوبی اجرا شده است و با تفاهم نامه ای که امروز به امضا رسید، مسوولان دستگاه های استان اقداماتی را ساماندهی می نمایند تا در کمترین زمان مجوز ایجاد این پهنه اخذ گردد.

طالبی اضافه نمود:پهنه علم و فناوری یزد به عمومی شدن حوزه علم و فناوری و پیوند بیشتر آن با جامعه یاری می نماید و ایجاد پهنه یادشده نمود بسیار خوبی از همکاری و تعامل دستگاه های مختلف در ایجاد چنین ظرفیتی در استان دارد.

استاندار یزد ادامه داد : از این پهنه می توان برای تحقق شعارها و برنامه های کلان همچون توسعه علم و فناوری و تحقق اقتصاد دانش بنیان بهره گرفت.

وی با اشاره به ارایه مجوزهای لازم به طرح جامع پارک علم و فناوری هم گفت: این طرح با شروع عملیات ساختمان پایلوت(نمونه آزمایشی) فناوری شروع می گردد.

وی به اعطای نشان فناوری به شرکت های برجسته این حوزه برای اولین بار در استان اشاره نمود و گفت : امیدوارم این اقدام جدید تحرک جدی در شرکت های فناور پدید آورد و موجب ارایه ابتکار شاخص در این حوزه گردد

در این نشست از سوی استاندار یزد نشان فناوری به سه شتاب دهنده استان اعطا شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1127

به "خبرنگاران یزد ظرفیت های نامحدودی برای فعالیت شرکتهای فناور ایجاد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یزد ظرفیت های نامحدودی برای فعالیت شرکتهای فناور ایجاد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید