خبرنگاران مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تا خاتمه سال تمدید شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل امور اقتصادیاتی ایلام با بیان اینکه مهلت تسهیلات بخشودگی جرائم اقتصادیاتی تا پایان سال تمدید شد، اضافه کرد: فعالان اقتصادی تا پایان سال 99 هر چقدر زودتر برای پرداخت مراجعه کنند مشمول بخشودگی بیشتری می شوند.

خبرنگاران مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تا خاتمه سال تمدید شد

سعید کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: تسهیلات بخشودگی جرائم اقتصادیاتی برای بهره مندی فعالان اقتصادی استان بر اساس جداول تنظیم شده با توجه به شرایط مودیان اقتصادیاتی متفاوت است.

وی اضافه کرد: میزان تسهیلات بخشودگی جرائم اقتصادیاتی برای فعالان اقتصادی که بدهی اقتصادیاتی آنها مربوط به سال گذشته و امسال است، نیز متفاوت خواهد بود.

وی یادآور شد: تسهیلات دیگر بخشودگی جرائم اقتصادیاتی به مشاغل آسیب دیده از کرونا اختصاص دارد که شرایط پرداخت برای این گروه تسهیل شده است.

کریمی تاکید کرد: برای 13 گروه شغلی آسیب دیده از کرونا بخشودگی اقتصادیاتی بالاتر و مهلت پرداخت بیشتری تعیین شده است و شرط بهره مندی بیشتر از بخشودگی جرائم اقتصادیاتی تحویل زودتر اوراق اقتصادیاتی است.

وی در خصوص شرایط بخشودگی کامل فعالان اقتصادی استان اضافه کرد: چنانچه هر فعال اقتصادی ظرف مدت یک ماه از ابلاغ اوراق اقتصادیاتی خود اقدام به پرداخت کند می تواند از بخشودگی 100 درصدی جرائم اقتصادیاتی بهره مند شود.

کریمی اضافه کرد: برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا سقف مهلت پرداخت اوراق اقتصادیاتی از زمان ابلاغ اوراق 2 ماه تعیین شده است که در صورت پرداخت، این گروه نیز مشمول بخشودگی کامل جرائم اقتصادیاتی می شوند.

به گفته مدیرکل امور اقتصادیاتی استان برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی همه تشکل های صنفی، مجامع حرفه ای و سازمان مرتبط با اقتصادیات علاوه بر انتشار جداول بخشودگی جرائم اقتصادیاتی در پایگاه های خبری سازمان، بروشور ها و بنرهایی در سازمان و سطح شهر نیز نصب شده است.

به گزارش خبرنگاران، استان ایلام دارای بیش از 40 هزار مودی اقتصادیاتی است که 35 هزار اشخاص حقیقی و پنج هزار نیز اشخاص حقوقی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1110

به "خبرنگاران مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تا خاتمه سال تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تا خاتمه سال تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید