برترین پرینترهای لیزری رنگی HP؛ همه فن حریف و کاربردی

به گزارش سرگرمی تفریحی، اچ پی (HP) یا هیولت پاکارد (Hewlett Packard) برند شاخصی در زمینه فراوری لوازم الکترونیکی است که تمرکز زیادی روی محصولات اداری کامپیوتری از جمله پرینتر دارد و طیف متنوعی از برترین پرینترها مانند جوهر افشان یا لیزری، رنگی یا تک رنگ، دستگاه های همه کاره یا فقط چاپی و حتی چاپگرهای قابل حمل با باتری قابل شارژ را فراوری می نماید که به خوبی از انجام وظایف خود برمی آیند.

برترین پرینترهای لیزری رنگی HP؛ همه فن حریف و کاربردی

در حالی که با توجه به گستردگی و تنوع محصولات، انتخاب از میان مدل های مختلف چاپگرهای اچ پی می تواند سخت باشد، اما به چند دسته معین تقسیم می شوند تا پیدا کردن آنچه احتیاج دارید آسان تر گردد. هر مجموعه مزایا و معایبی دارد که بیشتر با کاربردهای خاص آن ها هماهنگ است. اگر برای چاپ اسناد و نمودارها و طرح های گرافیکی به پرینتر رنگی لیزری احتیاج دارید، قطعا HP از جمله بهترین گزینه هایی است که می توانید در اختیار بگیرید.

پرینتر لیزری با کیفیت و دقت بالا به شما در ایجاد سند، بروشور، کارت ویزیت، عکس و موارد دیگر یاری می نماید. این نوع پرینترها کاملا برای چاپ اسناد باکیفیت، واضح و تمیز طراحی شده اند تا تماشا و خواندن آن ها برای چشم آسان باشد. بعلاوه می توان از بهترین مدل ها برای چاپ عکس با دقت زیاد استفاده کرد. بدین ترتیب هنگام چاپ عکس ها حتی برای یک مراسم ویژه مانند عروسی، می توانید نتایج خوبی انتظار داشته باشید. با توجه به همه این موارد، در این جا لیست بهترین پرینترهای رنگی لیزری اچ پی را مرور می کنیم.

پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل Color Laser MFP 179fnw

این پرینتر اچ پی هم، چهار کاره است و امکان چاپ، اسکن، کپی و فکس با آن وجود دارد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که مانند یک دستیار کوچک در فضای کاری قرار بگیرد و به همین علت کوچک ترین چاپگر مطلوب برای محیط آموزشی محسوب می گردد. این پرینتر کیفیت فوق العاده ای را چه برای چاپ سیاه و سفید و چه برای چاپ رنگی ارائه می دهد.

با داشتن وای فای داخلی، این دستگاه از چاپ بی سیم هم پشتیبانی می نماید و به یاری اپلیکیشن آن یعنی HP Smart حتی می توانید حتی اسناد و عکس ها را از گوشی خود چاپ و اسکن کنید. این دستگاه می تواند تا حدود 19 برگ در دقیقه چاپ کند.

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل Color LaserJet Pro M454dn

برنده شدن در تجارت به معنای کار هوشمندانه تر است. چاپگر HP Color LaserJet Pro M454dn به گونه ای طراحی شده که به شما امکان می دهد زمان خود را در جایی متمرکز کنید که بیشترین تأثیر را داشته باشد و از این جهت به شما یاری می نماید تجارت خود را توسعه دهید و از رقبا جلوتر بمانید.

پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل Color LaserJet Pro MFP M283fdw

به نوشته NY Times این مدل دارای یک رابط لمسی با کاربری آسان به سبک گوشی های هوشمند و یک اپلیکیشن مخصوص گوشی است که در کنار هم باعث می گردد استفاده روزانه از چاپگر نسبت به دیگر پرینترها کمتر خسته کننده باشد.

این چاپگر متن سیاه و سفید واضح، گرافیک تمام رنگی شفاف و حتی عکس هایی مطلوب برای اسناد گزارش اداری و آموزشی فراوری می نماید. علاوه بر این سرعت مطلوبی هم دارد و می تواند در حدود 22 صفحه در دقیقه چاپ کند. بعلاوه به لطف یک شکاف کاربردی، می تواند روی پاکت ها، برچسب ها و دیگر اقلام ست اداری با میزان های متفاوت، چاپ کند.

علاوه بر این با توجه به مصرف کم، هزینه چاپ با این پرینتر پایین است اما باید توجه داشته که فقط با تونر برند HP کار می نماید. چاپگر لیزرجت HP MFP M283fdw بعلاوه دارای اسکنر هم هست و امکان فتوکپی و ارسال فکس هم با آن وجود دارد.

پرینتر لیزری اچ پی مدل Color LaserJet Enterprise M455dn

با چاپگر HP Color LaserJet Enterprise M455dn از امنیت بالا، بهره وری و پایداری بیشتری برخوردار می شوید. ویژگی امنیت پویا در این چاپگر لیزری رنگی، به طور مداوم بر فعالیت حافظه نظارت می نماید تا حملات را در لحظه شناسایی و متوقف کند؛ علاوه بر این به طور اتوماتیک سیستم عامل را در هنگام راه اندازی آنالیز می نماید.

با سرعت چاپ تا 29 برگ در دقیقه و چاپ اول با سرعت 9.3 ثانیه برای سیاه و سفید و 10.9 ثانیه برای رنگی، این پرینتر شرکتی سطح پایه، به تیم شما یاری می نماید تا وظایف را به سرعت انجام دهد. این چاپگر دو سینی کاغذ استاندارد دارد و از نمایشگر 2.7 اینچی رنگی بهره می برد. با چاپ دو طرفه اتوماتیک می توانید در کاغذ صرفه جویی و با قابلیت HP Roam for Business هم برای پرینت از هر دستگاهی، به کاهش هدررفت منابع یاری کنید.

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Color LaserJet Pro MFP M479dw

این پرینتر 3 کاره است و امکان اسکن، کپی و چاپ دو رو را دارد. علاوه بر چاپ مستقیم از فلش مموری، امکان چاپ با اتصال به دستگاه های همراه را هم دارد. نمایشگر رنگی بزرگ آن هم به استفاده آسان تر از آن یاری می نماید.

با یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره 50 برگی به خوبی احتیاجهای اداری را پاسخ می دهد و دقت چاپ آن به 600x600DPI می رسد. علاوه بر این در حالت Enhanced می تواند تا 38400x600DPI هم چاپ کند. چاپ رنگی دستگاه هم به خوبی برای بروشورها و نمودارها جوابگو است اما برای عکس ها توصیه نمی گردد.

سرعت چاپ این پرینتر لیزری HP تا 29 برگ در دقیقه است.

پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل Color LaserJet Pro MFP M479fnw

این پرینتر چهار کاره، قابلیت های متنوعی دارد. از یک سینی ورودی با ظرفیت 250 برگ بهره می برد و می توان آن را برای استفاده های خانگی یا اداری ابزاری کاربردی دانست. سرعت چاپ این دستگاه تا 28 صفحه در دقیقه هم برای چاپ سیاه و سفید و هم برای چاپ رنگی است و کیفیت چاپ تا 600x600DPI دارد.

از قابلیت های خوب آن می توان به ظرفیت تغذیه اتوماتیک اسناد تا 50 برگ اشاره نمود. این چاپگر هم فقط برای کار با کارتریج هایی طراحی شده است که دارای تراشه HP هستند.

علاوه بر این پرینتر اچ پی LaserJet Pro MFP M479fnw از فناوری های بلوتوث و وای فای هم پشتیبانی می نماید و با استفاده از اپلیکیشن هایی مانند HP Smart و Apple AirPrint حتی امکان چاپ از موبایل را هم دارد.

پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل Color LaserJet Enterprise MFP M480f

این پرینتر از محصولات رده بالای اچ پی محسوب می گردد که چاپ ایمن را ارائه می دهد.

این پرینتر از قابیت اسکن هم برخوردار است و می تواند تا 29 برگ سیاه سفید در دقیقه را اسکن کند. این عدد برای برگ های رنگی تا 20 برگ در دقیقه است.

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل Color LaserJet Pro MFP M479fdw

به نوشته RThings این پرینتر رنگی لیزری را می توان در شمار بهترین پرینترهای سال 2023 شرکت HP جای داد. در حقیقت HP Color LaserJet Pro MFP M479fdw یک ارتقاء ارزشمند برای کسب وکارهای کوچک با احتیاجهای بهره وری جدی تر محسوب می گردد. این دستگاه سریع تر و قابل اطمینان تر از نمونه های جایگزین جوهرافشان برای چاپ و اسکن است و نتایج واضح تری فراوری می نماید.

این چاپگر بعلاوه تنظیمات مدیریتی و امنیتی قوی دارد که برای موقعیت هایی طراحی شده است که ممکن است احتیاج به چاپ یا اسکن داده های حساس باشد.

جمع بندی

در این مطلب به آنالیز بهترین چاپگرهای لیزری HP برای چاپ رنگی پرداختیم. این موارد هم قیمت نسبتا مناسبی دارند و هم چاپ پرسرعتی را ارائه می دهند. علاوه بر این امکان استفاده از آن ها با یاری اپلیکیشن هم وجود دارد و با توجه به احتیاجهای خانگی یا اداری خود، می توانید مطمئن باشید که انتخاب از میان مدل ها هدف شما را تأمین می نماید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 تیر 1402 بروزرسانی: 23 تیر 1402 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 2014

به "برترین پرینترهای لیزری رنگی HP؛ همه فن حریف و کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین پرینترهای لیزری رنگی HP؛ همه فن حریف و کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید