خبرنگاران مجمع انتخاب رئیس هیات تنیس روی میز خراسان جنوبی بی نتیجه ماند

به گزارش سرگرمی تفریحی، بیرجند - خبرنگاران - نشست انتخاب رئیس مجمع هیات تنیس روی میز خراسان جنوبی روز پنجشنبه برگزار گردید و به دلیل اینکه هیچ یک از داوطلبان مجمع نتوانستند حداقل آرا را کسب نمایند بی نتیجه ماند.

خبرنگاران مجمع انتخاب رئیس هیات تنیس روی میز خراسان جنوبی بی نتیجه ماند

این نشست با حضور نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، اصحاب رسانه و نمایندگان ورزشکاران و داوران هیأت تنیس روی میز استان برگزار گردید که به دلیل اینکه هیچکدام از داوطلبان ریاست هیأت نتوانستند حداقل آرا را بدست آورند بی نتیجه ماند و همچنان سرپرست هیأت تنیس روی میز استان، علیرضا حمیدی به عنوان سرپرست هیات باقی ماند تا انتخابات مجمع بعد مسائل مربوط به هیأت را پیگیری کند.

نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز در این نشست گفت: ورزش تنیس روی میز در سال های گذشته حرکت روبه رشدی را تجربه می نماید و در سال 1397 مدال بازی های آسیایی جاکارتا را داشتیم که آقای نوشاد عالمیان این افتخار را برای ورزش کشور کسب کرد.

بهنام حبیب زاده اضافه نمود: برای نخستین بار در آسیا در میانمار مقام سوم را کسب کردند و این مقام در آسیا کمتر از مسابقات جهانی نیست چون در این مسابقات کره جنوبی را شکست دادیم و این نشان دهنده این است که ورزش ما در حال توسعه است.

وی گفت: شاید چون برنامه های مدونی از طرف داوطلبان ریاست هیأت تنیس روی میز ارائه نشد اعضا قانع نشدند، اگر اختلاف نظری وجود دارد باید آن را برطرف کرد و من امیدوارم در دوره ای که الان هستیم دغدغه ها را شنیده و راستا را برای رشد بیشتر هیأت تنیس روی میز خراسان جنوبی فراهم کنیم چون استان این ظرفیت را در گذشته داشته و شرایط خوبی دارد اما باید پیشرفت بیشتری را با برنامه محور بودن داشته باشد.

نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز بیان نمود: فدراسیون تنیس روی میز کشور حمایت خود از هیأت استان را بیشتر می نماید تا راستا تنیس روی میز خراسان جنوبی رو به رشد باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: امروز یک نظام و برنامه ای را در حوزه مدیریت استان حاکم کردیم و همه سالن های ورزشی را از هیأت های ورزشی استان گرفته و در اختیار شهرستان ها قرار دادیم و از هیأت های استانی تقاضای برنامه ریزی کردیم اما هنوز 10 هیأت ورزشی تقویم آنها تکمیل نشده است.

مهران سرپرست اضافه نمود: تمرکز از مرکز استان گرفته شده و توزیع منابع بر اساس نگاه و نظرات رئیسان اداره های ورزش و جوانان در سطح شهرستان ها است.

7559* 6054

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 26

به "خبرنگاران مجمع انتخاب رئیس هیات تنیس روی میز خراسان جنوبی بی نتیجه ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مجمع انتخاب رئیس هیات تنیس روی میز خراسان جنوبی بی نتیجه ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید