خبرنگاران آمار قضاوت های بنیادی فر برای فینالیست های جام حذفی؛ سهم استقلال، کمی تا قسمتی ابری

به گزارش سرگرمی تفریحی، تهران- خبرنگاران- موعود بنیادی فر در حالی به عنوان داور ملاقات تراکتور و استقلال در فینال جام حذفی انتخاب شده که قضاوت های قبلی اش برای تیم تهرانی حواشی زیادی را در پی داشته است.

خبرنگاران آمار قضاوت های بنیادی فر برای فینالیست های جام حذفی؛ سهم استقلال، کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرنگاران، با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، موعود بنیادی فر به عنوان داور بازی فینال جام حذفی انتخاب شد. این مسابقه روز پنجشنبه از ساعت 18:15 دقیقه در استادیوم امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

این داور 34 ساله که اهل چهارمحال و بختیاری است در حالی به عنوان قاضی این بازی انتخاب شده که قضاوت های اخیرش برای استقلال حواشی زیادی را در پی داشته است. بنیادی فر قرار است برای چهارمین بار در این فصل برای استقلال سوت بزند و همچنین دومین داوری خود را برای تراکتور انجام می دهد.

در سه قضاوت قبلی بنیادی فر برای استقلال در هر سه بازی یک پنالتی گرفته شده است. او 2 بار برای استقلال و یک بار علیه این تیم پنالتی گرفته است. ابتدا دربی هفته چهارم بود که او یک پنالتی برای آبی ها گرفت و علی کریمی آن را به هدر داد. البته که کریمی در اواخر بازی اخراج شد و استقلال بازنده آن شهرآورد شد. دومین داوری بنیادی فر در جریان تساوی 2 بر 2 مقابل پیکان رقم خورد. در آن بازی او یک پنالتی برای پیکان اعلام نمود که حسینی گرفت. اشتباه دقایق آخر این داور جوان باعث شد تا استقلال گل تساوی را دریافت کند. بنیادی فر آخرین بار اما در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل سپاهان یک پنالتی بحث برانگیز و اشتباه را به سود استقلال گرفت و وریا غفوری آن را تبدیل به گل کرد. استقلال با برد در آن ملاقات به نیمه نهایی رسید.

موعود یک بار هم پیش از این برای تراکتور سوت زده است. جایی که این تیم تبریزی پیروز شد نساجی را در مازندران با چهار گل شکست بدهد و بهترین برد را در این فصل به دست بیاورد. آمار او برای تیم تبریزی 100 درصد برد است و برای استقلال 33 درصد. با این وجود قضاوت هایش برای استقلال حاشیه داشته و در هر بازی یک پنالتی گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 947

به "خبرنگاران آمار قضاوت های بنیادی فر برای فینالیست های جام حذفی؛ سهم استقلال، کمی تا قسمتی ابری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار قضاوت های بنیادی فر برای فینالیست های جام حذفی؛ سهم استقلال، کمی تا قسمتی ابری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید