جزئیاتی از سری ردمی K60 فاش شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، به تازگی اطلاعاتی از سری ردمی K60 و قابلیت جزیره پویا و سرعت شارژر بی سیم این گوشی ها منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

جزئیاتی از سری ردمی K60 فاش شد

اینطور که به نظر می رسد، به خاطر یک سری مشکل سخت افزاری، شیائومی هیچوقت نتوانست قابلیت شارژ بی سیم را به پرچم داران ردمی بیاورد. این موضوع تا به امروز باعث ناراحتی کاربران زیادی شده اما طبق جدیدترین خبری که در اختیار داریم، ظاهرا مشکل یادشده قرار نیست در سری ردمی K60 وجود داشته باشد و به احتمال زیاد گوشی های این سری به قابلیت شارژ بی سیم مجهز خواهند شد.

روز گذشته، Digital Chat Station، افشاگر معروف حوزه فناوری اطلاعاتی را در رابطه با یک محصول مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس منتشر کرد. او مدعی شد یکی از این گوشی ها قرار است شارژر 67 واتی سریع و 30 واتی بی سیم و دیگری که مدل قدرتمندتر هم به شمار میرود قرار است شارژر سیمی 120 واتی و بی سیم 30 واتی داشته باشد. با در نظر گرفتن خبرها و شایعاتی که پیش تر پیرامون گوشی های سری ردمی K60 منتشر شده، می توان از حرف های افشاگر یادشده اینطور فهمید که منظور او از این گوشی ها در واقع همین سری ردمی K60 است. اگرچه در مقایسه با فناوری شارژ سیمی، سرعت 30 وات شاید خیلی به نظر نرسد اما با این حال کاربران می توانند با سرعت قابل قبولی گوشی خود را در شرایطی که به سیم شارژر دسترسی ندارند شارژ کند.

بعلاوه با توجه به اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد شیائومی می خواهد این گوشی ها را تا قبل از فروردین سال جاری در دسترس قرار دهد. از لحاظ مشخصات سخت افزاری، مدل قدرتمندتر قرار است به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز گردد. تراشه ای که TSMC وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد و طبق خبرها و شایعاتی که پیرامون آن وجود دارد، از قدرت پردازشی و گرافیکی بالایی برخوردار خواهد بود و مصرف بسیار بهینه ای هم خواهد داشت. بعلاوه گفته می گردد توانایی آن در مقایسه با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 هم بسیار بالاتر خواهد بود. حالا باید دید در عمل هم می تواند انتظاراتی که از آن می رود را برآورده کند یا خیر.

یک قابلیت جالب دیگر در کنار شارژر بی سیم، که وجود آن در سری ردمی K60 کاملا در هاله ای از ابهام نهاده شده است، جزیره پویا است. جزیره پویا نخستین بار با گوشی های سری آیفون 14 پرو به کاربران معرفی گردید و خیلی زود به وسیله کاربران و شرکت های تولیدنماینده گوشی های هوشمند مورد استقبال نهاده شد. به لطف این قابلیت، حفره روی نمایشگر هنگام دریافت اعلانات، تماس، پخش موسیقی و… توسعه پیدا می نماید به گونه ای که کاربر فکر می نماید اصلا حفره ای روی نمایشگر وجود ندارد.

از آن جایی که نخستین کسانی که به سمت توسعه این قابلیت رفتند، توسعه دهندگان رابط کاربری شیائومی بودند، این شایعه وجود داشت که سری ردمی K60 هم به آن مجهز خواهد شد. بعدها این خبر به صورت خیلی جدی تکذیب شد چرا که خود توسعه دهندگان مدعی شدند این قابلیت هنوز به بهبود احتیاج دارد و این فرایند هم زمان می برد اما حالا باز هم گفته می گردد احتمالش وجود دارد که توسعه دهندگان بتوانند آن را به سری ردمی K60 اضافه نمایند.

اطلاعات راجع به گوشی های سری ردمی K60 فعلا در حد شایعه هستند. در حال حاضر از بابت قیمت و تاریخ رونمایی یا عرضه این محصولات خبر خاصی در اختیار نداریم و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اطلاعاتی پیرامون این موضوعات منتشر می گردد.

منبع: Gizchina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1894

به "جزئیاتی از سری ردمی K60 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از سری ردمی K60 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید