توافق برانکو و فدراسیون فوتبال: اول فسخ قرارداد ویلموتس بعد مذاکره

به گزارش سرگرمی تفریحی، پس از شکست تیم ملی فوتبال در برابر عراق و بازگشت مارک ویلموتس به بلژیک شایعات زیادی در فدراسیون فوتبال مطرح می شد مبنی بر این که این فدراسیون از عملکرد مربی بلژیکی رضایت ندارد و در پی فسخ قرارداد اوست. جدی ترین گزینه هم برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس است.

توافق برانکو و فدراسیون فوتبال: اول فسخ قرارداد ویلموتس بعد مذاکره

بر اساس منابع خبری نزدیک به برانکو و فدراسیون فوتبال، دو طرف توافق نموده اند که قبل از هرگونه اعلام نظر رسمی ابتدا تکلیف قرارداد مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال معین گردد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال در تازه ترین اطلاعیه اش درباره سرنوشت مربی آینده تیم ملی نوشته است: نتایج پیگیری ها و مذاکرات اجرا شده در باب مباحث مرتبط با سرمربی تیم ملی در آینده به اطلاع عموم خواهد رسید این اظهارنظر، ظن ها در موضوع سیاست تغییر سرمربی تیم ملی از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال را به قطع تبدیل می نماید. سیاستی که به نظر می رسد همچون انتخاب ویلموتس بلژیکی بدور از تحلیل فنی و استراتژیک باشد.

پس از شکست تیم ملی فوتبال در برابر عراق و بازگشت مارک ویلموتس به بلژیک شایعات زیادی در فدراسیون فوتبال مطرح می شد مبنی بر این که این فدراسیون از عملکرد مربی بلژیکی رضایت ندارد و در پی فسخ قرارداد اوست. جدی ترین گزینه هم برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس است.

اکنون بر اساس اطلاع ایسنا از منابع نزدیک به دو طرف مذاکره دریافته است که مذاکراتی با واسطه بین دو طرف صورت گرفته و طرفین نیز توافق قطعی نموده اند که اگر فدراسیون فوتبال بخواهد در عمل سرمربی بلژیکی را اخراج و مربی دیگری را جایگزین کند، ابتدا باید قرارداد سرمربی حال حاضر تیم ملی را معین تکلیف کند و آنگاه برای مذاکره رسمی اقدام کند.

پیش از این اعلام شد که فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای رسمی به مارک ویلموتس او را ملزم نموده که طبق قراردادش عمل کند در غیر اینصورت پیشنهاد سرانجام همکاری به صورت توافق دوطرفه را بپذیرد.

شواهد نشان می دهد که تا اینجای کار سئول نشینان توانسته اند نظر مثبت برانکو ایوانکوویچ برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران را بگیرند و به احتمال زیاد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بعد از فسخ رسمی قرارداد پرهزینه مارک ویلموتس، مذاکرات نهایی با برانکو انجام خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس نیز همزمان مذاکراتی را با برانکو برای بازگشت به پرسپولیس انجام داده اما هنوز تکلیف نهایی قرارداد کالدرون و آینده همکاری اش با سرخ های پایتخت معین نیست.

به گزارش ایسنا، اتفاقات اخیر در همه هیاهویی خبری که به همراه داشته، اما قطعا یک نتیجه معین دارد. آن هم اینکه فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس خیز نهایی خود را برداشته اند تا یکی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و دیگری سرمربی باشگاهی اش را اخراج نمایند. سیاستی که معمولا با بی تدبیری همراه بوده و خاطرات تلخی برای فوتبال ایران به همراه داشته است.

امید است که این بار در سایه دقت عمل ها به گونه ای رفتار گردد که تبعات این تغییرات، دامن فوتبال کشور را نگیرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 363

به "توافق برانکو و فدراسیون فوتبال: اول فسخ قرارداد ویلموتس بعد مذاکره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق برانکو و فدراسیون فوتبال: اول فسخ قرارداد ویلموتس بعد مذاکره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید