تماس تلفنی سران آمریکا، روسیه و عربستان درباره پیمان نفتی

به گزارش سرگرمی تفریحی، پس از نشست روز پنج شنبه گروه اوپک پلاس، پادشاه عربستان سعودی، رییس جمهور آمریکا و رییس جمهور روسیه در یک تماس تلفنی به مرور اهمیت همکاری میان کشورهای تولیدکننده نفت پرداختند.

تماس تلفنی سران آمریکا، روسیه و عربستان درباره پیمان نفتی

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، ملک سلمان، دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین بر اهمیت همکاری میان کشورهای فراوریکننده نفت برای حفظ بازارهای انرژی و حمایت از رشد اقتصاد جهانی تاکید کردند. این سه کشور در حدود 40 درصد از عرضه جهانی نفت سهم دارند.

اوپک، روسیه و گروهی از فراوریکنندگان که به اوپک پلاس معروف هستند، روز پنج شنبه با کاهش فراوری خود به میزان بیش از یک پنجم موافقت و اعلام کردند که انتظار دارند آمریکا و سایر فراوریکنندگان به تلاشهای آنها در تقویت قیمتها و حمایت از ثبات بازار بپیوندند که از پیامدهای شیوع ویروس کرونا بر تقاضا به شدت لطمه دیده است.

بر اساس گزارش رویترز، پس از جنگ قیمت 31 روزه میان عربستان سعودی و روسیه بر اساس این مذاکرات، اوپک پلاس موافقت نموده است فراوریش را مجموعا 10 میلیون بشکه در روز کاهش دهد. این دو فراوریکننده عظیم هر یک فراوریشان را به حدود 8.5 میلیون بشکه در روز محدود خواهند کرد.

وزیران انرژی گروه جی 20 هم قرار است روز آدینه در یک کنفرانس ویدیویی به آنالیز اقدامات بیشتر برای ثبات قیمتهای نفت بپردازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 673

به "تماس تلفنی سران آمریکا، روسیه و عربستان درباره پیمان نفتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس تلفنی سران آمریکا، روسیه و عربستان درباره پیمان نفتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید