تایید گزارش عملکرد فدراسیون تنیس روی میز در مجمع عمومی

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس روی میز به ریاست مهدی علی نژاد معاونت قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک، علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها، مهدی مستجاب معاون اداره کل امور مشترک فدراسیون ها برگزار شد.

تایید گزارش عملکرد فدراسیون تنیس روی میز در مجمع عمومی

در ابتدای این جلسه که در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گشت، مهرداد علی قارداشی گزارش عملکرد فدراسیون را به مجمع ارائه داد و مورد تأیید قرار گرفت. در ادامه به دلیل قطعی برق برای مدتی برگزاری مجمع متوقف شد.

پس از وصل شدن برق حسابرس مستقل فدراسیون نیز به ارائه گزارش حسابرسی پرداخت و با توجه به شفافیت اسناد مالی موجود این گزارش مورد تایید و تقدیر ریاست و اعضای مجمع قرار گرفت.

پس از حسابرس مستقل، احسان الله اشفیعی خزانه دار فدراسیون گزارشی جامع از صورت های مالی ارائه نمود و مورد تأیید ریاست و اعضای مجمع قرار گرفت.

بدهی 31 میلیاردریالی فدراسیون تنیس روی میز به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی یکی از موضوعاتی بود که توسط یکی از اعضای مجمع مطرح شد. در پاسخ به این مسئله علی نژاد گفت: 10 میلیارد ریال این بدهی پرداخت شده و فدراسیون باید در مورد 21 میلیارد ریال دیگر تعیین تکلیف کند. اگر مشکل فدراسیون و شرکت توسعه حل نشد، ما موضوع را پیگیری می کنیم.

در پایان این جلسه دکتر علی نژاد عملکرد فدراسیون را مورد تقدیر قرار داد و مطرح کرد با توجه به اینکه فدراسیون تنیس روی میز جزو فدراسیون های مدال آور و المپیکی است می بایست تلاش بیشتری صورت گیرد تا عنوان های بدست آمده حفظ و بهبود یابد و در رویداد های پیش رو مانند المپیک و بازیهای آسیایی 2022 شاهد خلق مجدد شگفتی توسط نمایندگان تنیس روی میز کشورمان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1414

به "تایید گزارش عملکرد فدراسیون تنیس روی میز در مجمع عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید گزارش عملکرد فدراسیون تنیس روی میز در مجمع عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید