اعطای بن خرید کتاب به 180 فعال فرهنگی

به گزارش سرگرمی تفریحی، امراله حسنی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: سال جاری در سی و چهارمین نمایشگاه تخصصی بین المللی کتاب سال یک انتشاراتی از استان زنجان حضور دارد.

اعطای بن خرید کتاب به 180 فعال فرهنگی

وی با اشاره به اینکه انتشارات هلال نقره ای به عنوان تنها شرکت کننده استان زنجان در بخش حضوری نمایشگاه کتاب 1402 حضور دارد، اضافه نمود: در بخش مجازی هیچ کتابفروشی از استان حضور پیدا نکرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه یکی از برنامه های مورد پیگیری استان برگزاری نمایشگاه کتاب استانی است، اضافه نمود: پیگیری برگزاری این نمایشگاه هستیم، اما تعیین نیست که وزارت خانه با آن موافقت کند یا خیر.

وی با اشاره به اینکه سال جاری برگزاری نمایشگاه کتاب شهرستانی با هدف رعایت عدالت فرهنگی در حال اجرا است، اضافه نمود: تا به امروز در چند شهرستان نمایشگاه کتاب برگزار شده و با استقبال خوبی روبرو شده است.

حسنی در ارتباط با برنامه های این اداره کل همزمان با نمایشگاه کتاب نیز گفت: سال جاری اعزام به نمایشگاه کتاب وجود نخواهد داشت و در قالب اعطای بن خرید به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه تسهیلات می دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی زنجان با اشاره به اختصاص بن خرید کتاب 400 هزار تومانی به 180 نفر از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان برای خرید از نمایشگاه کتاب 1402 گفت: مدیران مسئولان رسانه ها و نشریات از جمله افرادی هستند که این بن را دریافت کردند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1988

به "اعطای بن خرید کتاب به 180 فعال فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای بن خرید کتاب به 180 فعال فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید