برخورد قضایی با تخلف ساختمانی در حریم تپه تاریخی یالدور مرند

به گزارش سرگرمی تفریحی، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، امیر جدایی روز پنجشنبه 27 شهریورماه 99، حفاظت و حراست از مواریث تاریخی را مهم ترین وظیفه دانست و گفت: تپه های تاریخی یکی از شاخص ترین اسناد تاریخی هر منطقه محسوب می گردد که دسترسی مردم را به جزئیات و مرور وقایع گذشته تسهیل می نماید، از این رو اداره کل استان به عنوان متولی اصلی حفاظت و حراست از مواریث تاریخی، با هرگونه تعدی نسبت به تپه های تاریخی و ورود به حریم آن ها به شدت برخورد و افراد متخلف را به مراجع قضایی معرفی می نماید.

برخورد قضایی با تخلف ساختمانی در حریم تپه تاریخی یالدور مرند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

او با اشاره به ساخت طبقه ای مازاد بر ارتفاع مجاز در حریم تپه تاریخی یالدور مرند، بیان نمود: به دنبال ساخت طبقه مازاد بر ارتفاع مجاز ساختمان مسکونی در حریم تپه تاریخی یالدور مرند و پیگیری قضایی این اداره کل، حکم تخریب طبقه مازاد از سوی دستگاه قضایی در تاریخ 24 شهریورماه 99 اجرا شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مرند تأکید کرد: حفاظت از مناطق تاریخی وظیفه ای اجتماعی است، لذا امید آن داریم با رعایت ضوابط مناطق و مجموعه های تاریخی، بستر لازم برای حفظ این امانت های ارزشمند را برای آیندگان فراهم کنیم.

منبع: گردشبان
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 930

به "برخورد قضایی با تخلف ساختمانی در حریم تپه تاریخی یالدور مرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قضایی با تخلف ساختمانی در حریم تپه تاریخی یالدور مرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید