بازی Deus Ex تازه در مراحل اولیه ساخت واقع شده است

به گزارش سرگرمی تفریحی، شعبه منترئال شرکت ایدوس (Eidos) اعلام نموده که یک عنوان تازه از مجموعه دوئس اکس (Deus Ex) در حال ساخت است. همینطور اینکه این شرکت در حال ساخت یک مجموعه کاملاً تازه است. در کنار این موارد ایدوس در حال همکاری با مایکروسافت بوده تا عناوینی مثل فیبل (Fable) را دوباره زنده کند.

بازی Deus Ex تازه در مراحل اولیه ساخت واقع شده است

چندی پیش بود که شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) بخش های غربی خود مثل ایدوس مونترئال، کریستال داینامیکس و مواردی دیگر را به شرکت Embracer فروخت. به همین علت مجموعه هایی مثل تومب رایدر و دوئس اکس نیز دیگر در دست اسکوئر انیکس نیستند. این تغییر بزرگ باعث شد تا بسیاری از این شرکت ها آسیب ببینند.

برای مثال هفته گذشته اعلام شد که شرکت Embracer میخواهد بخش مونترئال اسکوئر انیکس را تعطیل کند. حال اعلام شده که نام این بخش انوما (Onoma) شده و از بین نخواهد رفت. در ادامه اعلام شد که کارمندان انوما به ایدوس مونترئال رفته تا روی پروژه های بعدی این شرکت کار نمایند.

در رشته توییت های یکی از کارمندان این شرکت، گفته شده که ایدوس مونترئال نیز تغییرات زیادی در پروژه های خود ایجاد نموده است. اول اینکه این شرکت بازی Kids on Bikes را منحل نموده است. این عنوان با الگوگیری از سریال استرنجر تینگز (Stranger Things) ساخته شده بود. در ادامه گفته شد که ایدوس مونترئال در حال کار روی یک مجموعه نو است. همینطور اینکه یک بازی دئوس اکس نیز در مراحل اولیه ساخت واقع شده است. در کنار این موارد این شرکت در حال همکاری با مایکروسافت برای ساخت چندین عنوان از جمله فیبل (Fable) است.

به طور کلی تغییر از اسکوئر انیکس به شرکت Embracer برای این شرکت های کوچک سخت بود. بسیاری از پروژه ها متوقف و منحل شدند. با این حال ایدوس و کریستال داینامیکس تمام کوشش خود را کردند تا در جهانی گیمینگ باقی بمانند. کریستال داینامیکس نیز بیان کرد که در حال ساخت تومب رایدر بعدی با استفاده از موتور آنریل انجین 5 است.

مجموعه دوئس اکس هواداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد. با این حال چندین سال است که از آن خبری نیست. حال اینکه شرکت سازنده در پی ساخت یک عنوان نو از این مجموعه است برای هواداران بسیار خوشایند است. از طرفی این بازی در مراحل اولیه ساخت قرار داشته و باید دید که در ادامه چگونه عمل خواهد نمود.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1907

به "بازی Deus Ex تازه در مراحل اولیه ساخت واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Deus Ex تازه در مراحل اولیه ساخت واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید