ایلان ماسک دستور اخراج گسترده کارکنان توییتر را صادر نموده است

به گزارش سرگرمی تفریحی، بر اساس گزارش نیویورک تایمز، ایلان ماسک روز شنبه دستور اخراج گسترده کارکنان توییتر را صادر نموده است. هنوز تعیین نیست که چند نفر اخراج خواهند شد ولی بر اساس اعلام منابع مطلع، بعضی از بخش های این شرکت بیشتر از سایر قسمت ها تحت تاثیر این تصمیم قرار خواهند گرفت.

ایلان ماسک دستور اخراج گسترده کارکنان توییتر را صادر نموده است

مدتی قبل اعلام شد که ایلان ماسک میخواهد 75 درصد از نیروهای این شرکت را اخراج کند که ظاهرا ایلان ماسک به کارکنان گفته این عدد صحت ندارد. در حال حاضر حدود 7500 نفر برای توییتر کار می نمایند و حالا از مدیران بخش های مختلف خواسته شده که فهرست کارکنانی که باید اخراج شوند را آماده نمایند.

به نظر می رسد این اخراج ها تا فردا و قبل از فرا رسیدن روز اول نوامبر صورت می گیرد زیرا در این روز، کارکنان قرار است بخشی از سهام این شرکت را به عنوان پاداش دریافت نمایند که این موضوع اهمیت بسیار زیادی برای کارکنان توییتر دارد. ظاهرا در صورت اخراج این نفرات قبل از 1 نوامبر، ایلان ماسک دیگر لازم نیست این مبالغ سنگین را بپردازد.

آقای ماسک روز آدینه قرارداد خرید توییتر را نهایی کرد و در همان روز در کنار مدیرعامل، چندین مدیر ارشد اخراج شدند. هنوز تعیین نیست ایلان ماسک برای توییتر چه برنامه هایی دارد ولی او مدتی قبل گفت که می خواهد این پلتفرم را تبدیل به یک میدان شهر دیجیتالی تبدیل کند که کاربران با طیف گسترده ای از عقاید و به شیوه ای سالم و بدون توسل به خشونت قادر به بحث و مصاحبه باشند. او که بارها گفته هوادار آزادی بیان بی حد و مرز است، به تازگی از ایجاد یک شورای اعتدال محتوا خبر داده تا این شورا در این زمینه تصمیم های مهم را اتخاذ کند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1904

به "ایلان ماسک دستور اخراج گسترده کارکنان توییتر را صادر نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک دستور اخراج گسترده کارکنان توییتر را صادر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید