خرید تسلا با بیت کوین کلید خورد

به گزارش سرگرمی تفریحی، خرید تسلا با بیت کوین امکان پذیر شده است اما چگونه ؟

خرید تسلا با بیت کوین کلید خورد

خبرنگاران - ایلان ماسک مدیرعامل تسلا خاطرنشان کرد که اکنون امکان خرید وسایل نقلیه این شرکت با رمزارز بیت کوین وجود دارد.

این خودروساز ماه گذشته خاطرنشان کرد که 1.5 میلیارد دلار بیت کوین (Bitcoin) خریده است و به زودی پذیرش محبوب ترین رمزارز دنیا را به عنوان روش پرداخت شروع می نماید.

گفته ایلان ماسک در این زمینه، مثل همواره کوتاه بود. او در توییتی نوشت: اکنون می توانید یک تسلا را با بیت کوین بخرید.

این روش پرداخت هم اکنون در آمریکا دردسترس است و به گفته ماسک افراد خارج از آمریکا هم در اواخر سال 2021 میلادی می توانند تسلا را با بیت کوین خریداری نمایند. او البته درباره اینکه کاربران از کدام کشورها این امکان را خواهند داشت، توضیحی نداد.

برای پذیرش پرداخت، ماسک گفت که تسلا از نرم افزار داخلی و متن باز استفاده خواهد نمود و البته در این روش، امکان بازگردانی وجه معامله شده وجود نخواهد داشت.

او همچنین تأکید کرد که تسلا گره های بیت کوین را مستقیما اداره می نماید و بنابراین پرداخت های اجرا شده به صورت بیت کوین باقی می مانند و به پول بی پشتوانه تبدیل نمی شوند. گره ها (Nodes) رایانه های شبکه بیت کوین هستند که برای تأیید معاملات و جلوگیری از پرداخت های تکراری و ایجاد امنیت شبکه استفاده می شوند.

خرید تسلا با بیت کوین

اگرچه بیت کوین یک رمزارز دنیای است اما گزینه پرداخت توسط آن هنوز فقط در بازارهای خاصی امکان پذیر است. به عنوان یک شرکت، دریافت بیت کوین در قبال خدمات می تواند یک برگ برنده باشد. از سویی به عنوان مشتری معامله یک دارایی با ارزش ثابت مانند خودروی تسلا، با یک دارایی که ارزش آن ممکن است در آینده بیشتر گردد، شاید منجر به پشیمانی در آینده گردد. هرچند این موضوع مسئله امروز نخواهد بود.

اما اگر کسی میزان قابل توجهی بیت کوین داشته باشد، جدا شدن از بخشی از آن و معامله با تسلا احتمالا بدترین تصمیم نخواهد بود. برای بعضی سرمایه گذاران بیت کوین، هدف نهایی این است که بتوانند آن را با کالا مبادله نمایند و اکنون چنین امکانی برای خودروهای تسلا فراهم شده است.

منبع : دیجی کالا مگ

منبع: بیت ران
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1305

به "خرید تسلا با بیت کوین کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید تسلا با بیت کوین کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید