تور اروپا ارزان: الشرق الاوسط: اروپایی ها متون ارائه شده از سوی ایران در وین را پذیرفته اند

به گزارش سرگرمی تفریحی، روزنامه سعودی الشرق الاوسط از افزایش جلسات در وین میان هیات های اروپایی و ایرانی طی دو روز گذشته و پذیرش متون ارائه شده ایران از سوی طرف های اروپایی اطلاع داد.

تور اروپا ارزان: الشرق الاوسط: اروپایی ها متون ارائه شده از سوی ایران در وین را پذیرفته اند

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش ایسنا، روزنامه سعودی الشرق الاوسط به نقل از منابع اروپایی نوشت که نشست های دو کمیته کارشناسی که مساله تحریم های آمریکا و مسائل هسته ای را آنالیز می نمایند طی دو روز گذشته افزایش یافته است.

در این گزارش آمده است: طرف های اروپایی طی دو روز گذشته جزئیات دو پیش نویس تازه ایران را آنالیز نموده اند؛ پیش نویس هایی که ایران هفته گذشته مطرح نمود و خواهان الحاق آن ها به پیش نویس مذاکرات قبلی شد.

این روزنامه در ادامه نوشت: اروپایی ها علیرغم اینکه در ابتدا این دو پیش نویس را نپذیرفته و بر این باور بودند که این پیش نویس ها نمی توانند مبنایی برای هرگونه مذاکراتی باشند، اما در نهایت از موضع خود عقب نشینی و قبول کردند که آن ها را به پیش نویس اصلی اضافه نمایند؛ پیش نویسی که در دور های پیشین مذاکرات تقریبا 80درصد آن کامل شده است. این اقدام اروپایی ها به این خاطر بوده تا شاید زمینه مشترکی با آمریکایی ها برای کامل کردن مذاکرات ایجاد کند.

منابع الشرق الاوسط بعلاوه خاطرنشان کردند که روسای هیات های اروپایی به تازگی خلاصه نشست های وین در دور هفتم مذاکرات را به وزرای خارجه کشور های خود گزارش نموده اند و وزرای خارجه این کشور ها با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز ملاقات داشته اند و درخصوص ایران رایزنی نموده اند.

در بخش دیگری از این گزارش به نقل منابع اروپایی آمده است که رابرت اقتصادی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که اکنون در لیورپول به سر می برد منتظر است تا هیات ایرانی مواضع خود را نرم تر کند تا او نیز راهی وین گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1738

به "تور اروپا ارزان: الشرق الاوسط: اروپایی ها متون ارائه شده از سوی ایران در وین را پذیرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: الشرق الاوسط: اروپایی ها متون ارائه شده از سوی ایران در وین را پذیرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید