اعلام شرایط آتش بس در منطقه قره باغ کوهستانی

به گزارش سرگرمی تفریحی، وزیر خارجه روسیه با اشاره به نشست سه جانبه با دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان پیرامون مسائل منطقه قره باغ کوهستانی، از اعلام شرایط آتش بس در این منطقه اطلاع داد.

اعلام شرایط آتش بس در منطقه قره باغ کوهستانی

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیروانی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش ، به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه پس از نشست سه جانبه با دو کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان پیرامون توقف درگیری ها در منطقه قره باغ کوهستانی که حدود 10 ساعت به طول انجامید، از توافق دو کشور بر آتش بس در این منطقه اطلاع داد و با قرائت بیانیه ای مشترک، اظهار کرد: طبق توافق طرفین، آتش بس در منطقه قره باغ کوهستانی از نیمه شب دهم اکتبر شروع شده است.

براین اساس، از ساعت 12 روز دهم اکتبر سال 2020، آتش بسی با اهداف بشردوستانه از جمله تبادل اسرای جنگی و دیگر بازداشتی ها و بعلاوه جمع آوری اجساد جان باختگان در منطقه ها درگیری، یاری به غیرنظامیان آسیب دیده در این درگیری با میانجی گری و بر اساس اصول کمیته جهانی صلیب سرخ اعلام شد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه از وزیران خارجه دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان دعوت نموده بود تا ضمن حضور در مسکو، در راستای کاهش تنش های نظامی در منطقه قره باغ به رایزنی بپردازند.

کشور روسیه پیش از این بار ها خواهان آتش بس در منطقه قره باغ کوهستانی شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مرداد 1400 بروزرسانی: 28 مرداد 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1511

به "اعلام شرایط آتش بس در منطقه قره باغ کوهستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط آتش بس در منطقه قره باغ کوهستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید