اعلام نحوه سفر به شهرهای زرد و آبی کرونا در تعطیلات نوروز 1400

به گزارش سرگرمی تفریحی، تهران (پانا) - معاون عمرانی وزیر کشور از ابلاغ مصوبات ستاد سفرهای نوروزی در شهرهای زرد و آبی کرونا اطلاع داد.

اعلام نحوه سفر به شهرهای زرد و آبی کرونا در تعطیلات نوروز 1400

مهدی جمالی نژاد در گفت وگو با پانا درباره تمهیدات سفرهای نوروزی 1400 اظهار کرد: تمهیداتی که برای سفرهای نوروزی اتخاذ می گردد، متناسب با مصوبات ستاد ملی کرونا است و طبق اعلام این ستاد قرار شد سفر از یا به شهرهای آبی و زرد مجاز باشد.

معاون عمرانی وزیر کشور اضافه نمود: در شهرهای آبی و زرد کرونایی که سفرها در آنها مجاز شده است، همچون ایام قبل از کرونا تمهیداتی اتخاذ شده که مصوب و ابلاغ شده است.

وی درباره سفر در شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی کرونا نیز شرح داد: طبق اعلام ستاد ملی کرونا، سفر در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و بنابراین سفرهای نوروزی در مناطقی که قرمز و نارنجی هستند، ممنوعیت کامل دارد و برای این شهرها هیچ نوع تمهیداتی در ایام سفرهای نوروزی اتخاذ نخواهد شد.

جمالی نژاد تاکید نمود: در آخرین جلسه شورای عالی ترافیک، مقرر شد که همکاران ما در پلیس راهور تدابیری که برای اعمال جریمه در راستای ممنوعیت تردد خودروها دارند، در ایام نوروز برای خودروهای متخلف اعمال نمایند. بنابراین نیروهای پلیس اجازه نمی دهند که پلاک غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی وارد گردد و همچنین پلاک های بومی نیز نمی توانند از شهر خود خارج شوند.

معاون عمرانی وزیر کشور اظهار داشت: امیدواریم با تمهیداتی که در ایام تعطیلات نوروز اتخاذ شده است بتوانیم ویروس و بیماری کرونا را کنترل کنیم و مجموعه اقداماتی که صورت می گیرد در نگاه کلی اقدامات سفر آنالیز و ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1311

به "اعلام نحوه سفر به شهرهای زرد و آبی کرونا در تعطیلات نوروز 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نحوه سفر به شهرهای زرد و آبی کرونا در تعطیلات نوروز 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید