اعلام اولویت شغلی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، امکان انتخاب حداکثر 3 شغل ـ محل ، زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون اعلام شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1401 روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور نهاده شد.

اعلام اولویت شغلی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، امکان انتخاب حداکثر 3 شغل ـ محل ، زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1401 از روز گذشته چهارشنبه 10 اسفندماه شروع شده است و داوطلبان تا روز سه شنبه 16 اسفند ادامه خواهد داشت.

داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1401 باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته و دفترچه راهنمای ثبت نام را به طور کامل مطالعه نمایند.این داوطلبان ضروری است در درج مشخصات و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورند.

داوطلبان فوق با رعایت مفاد مندرج در دفترچه و ضوابط مربوطه می توانند حداکثر 3 شغل محل را به شرط یکسان بودن شغل انتخاب کند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، اولویت اول و دوم داوطلب به عنوان شغل محل اصلی و اولویت سوم انتخابی نیز برای تکمیل ظرفیت لحاظ می گردد که به شرط موافقت دستگاه و سازمان اداری و استخدامی کشور و خالی ماندن ظرفیت در خصوص آن اقدام خواهد شد.

کارت شرکت در این آزمون استخدامی از روز سه شنبه 5 اردیبهشت 1402 در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور بارگذاری خواهد شد و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در روز آدینه مورخ 8 اردیبهشت سال 1402 در تهران و با توجه به آمار شرکت نمایندگان حسب مورد در مراکز استان ها برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1401 بروزرسانی: 11 اسفند 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1960

به "اعلام اولویت شغلی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، امکان انتخاب حداکثر 3 شغل ـ محل ، زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام اولویت شغلی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، امکان انتخاب حداکثر 3 شغل ـ محل ، زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید