اسامی مطرح شده برای تیم امید برآورد است، کاندلاس تحمیلی نیست

به گزارش سرگرمی تفریحی، داود پرهیزکار در گفت و گو با خبرنگاران، درباره ابهامات ایجاد شده در مورد تشکیل تیم دوم فوتسال ایران اظهار کرد: ابتدا باید بگویم نام این تیم، تیم زیر 23 سال یا همان امید است. اینکه گفته می گردد تیم ملی ب درست نیست. این تیم را در سال های گذشته هم داشته ایم و به مسابقاتی اعزام می کنیم که شرایط سنی آنها مطابق با این تیم باشد.

اسامی مطرح شده برای تیم امید برآورد است، کاندلاس تحمیلی نیست

رئیس کمیته فوتسال اعلام نمود: در مسابقاتی هم که تیم ملی بزرگسالان به هر دلیل امکان شرکت نداشته باشد، تیم زیر 23 سال را اعزام می کنیم.

پرهیزکار درباره اینکه حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال اعلام نموده بود از بازیکنان بزرگسال هم در این تیم استفاده می گردد و نامش را تیم ملی ب گذاشته بود، توضیح داد: در فوتبال هم تیم زیر 23 سال داریم که برای برخی از تورنمنت ها اجازه دارند دو یا سه بازیکن بزرگسال به لیست خود اضافه نمایند. منظور حسین شمس هم همین است. اگر سرمربی تشخیص دهد که یک تورنمنت سنگین است، می تواند دو یا سه بازیکن بزرگسال که در تیم ملی اصلی حضور ندارند، دعوت کند.

وی همچنین در مورد انتخاب مصطفی عمادی به عنوان سرمربی تیم امید و اینکه چرا از بین گزینه های مطرح شده این مربی انتخاب شد؟ گفت: نام هایی که برای سرمربیگری در تیم فوتسال امید مطرح شده بود، حدس بوده و هیچ موقع اسمی را اعلام ننموده بودیم. انتخاب عمادی بعد از آنالیز های کمیته فنی و شاخصه هایی بوده است که از قبل تعریف شده بود.

رئیس کمیته فوتسال در ادامه گفتگویش با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا حضور خسوس کاندلاس در تیم ملی بزرگسالان به عنوان مدیرفنی قطعی است؟ گفت: چند روز است که به وسیله واتس اپ با خسوس در تماس هستم. آخرین بار هم دو شب پیش با ایشان صحبت کردم. خسوس خیلی دوست دارد در تیم ملی ایران باشد و اصلاً درباره اینکه قرار است قراردادش به چه میزان باشد صحبتی ننموده است.

پرهیزکار ادامه داد: منتظر حل مشکل پروازها هستیم تا این مربی اسپانیایی به ایران بیاید. نمی گردد تلفنی مذاکره کرد و پرسید که قرار است چه مبلغی را پیشنهاد بدهد. خسوس باید به ایران بیاید و حضوری جلساتی داشته باشیم. هدف ما اضافه کردن خسوس به کادر فنی تیم ملی است و معتقدیم حضور وی به نفع فوتسال ایران است.

آیا این ادعا صحت دارد که گفته می گردد خسوس کاندلاس به وسیله کمیته فنی به سرمربی تیم ملی تحمیل شده است؟ رئیس کمیته فوتسال در انتها در پاسخ به این سوال گفت: چنین چیزی صحت ندارد. درخواست برای حضور خسوس در تیم ملی ایران، پیشنهاد مکتوب آقای ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی بوده است که صورتجلسه شد. ناظم الشریعه اصرار داشت خسوس کاندلاس و محمدرضا حیدریان به کادر فنی تیم ملی اضافه شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 848

به "اسامی مطرح شده برای تیم امید برآورد است، کاندلاس تحمیلی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی مطرح شده برای تیم امید برآورد است، کاندلاس تحمیلی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید