اختصاص 47 میلیارد تومان سرانه به مدارس استثنایی برای آماده سازی مدارس و پروژه مهر

به گزارش سرگرمی تفریحی، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از اختصاص 47 میلیارد تومان سرانه به مدارس استثنایی برای آماده سازی مدارس و پروژه مهر اطلاع داد.

اختصاص 47 میلیارد تومان سرانه به مدارس استثنایی برای آماده سازی مدارس و پروژه مهر

به گزارش روابط عمومی و امور بین المل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی گفت: طی دو ماه اخیر 27 میلیارد و 500 میلیون تومان سرانه جهت بازگشایی مدارس به مدارس استثنایی کشور واریز شده است که 13 میلیارد و 500 میلیون تومان آن برای هزینه های جاری و 14 میلیارد تومان به شکل اختصاصی است. هم چنین برای تجهیزات هنرستان ها 12 میلیارد تومان تخصیص یافته و واریز شده است.

وی بیان داشت: خوشبختانه 5 میلیارد تومان این اعتبار به وسیله صندوق ذخیره نانو وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محقق شده است و به زودی 7 میلیارد تومان سرانه به مدارس تخصیص خواهد یافت و با این تخصیص در مجموع برای آغاز سال تحصیلی و مهر نزدیک به 47 میلیارد تومان به مدارس واریز شده است و یا واریز خواهد شد تا از این طریق آماده سازی های لازم برای آغاز سال تحصیلی تازه محقق گردد.

حسینی با بیان اینکه سفارش 99 درصد کتاب های درسی در میان پایه ها به انجام رسیده است، گفت: در مورد پایه های اول، هفتم و دهم سامانه سیدا مسائلی دارد که این مسائل در دوره پیش دبستان و ابتدایی حل شده است. مسائل دوره هشتم و دهم هم به زودی رفع خواهد شد تا برای اول مهر دانش آموزی بدون کتاب نداشته باشیم.

رئیس سازمان آموزش و پرو ش استثنایی در خاتمه گفت: در سال تحصیلی تازه 256 مدیر مدرسه تازه الانتصاب داریم که بیشتر آنان بجای همکاران بازنشسته منصوب شده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1534

به "اختصاص 47 میلیارد تومان سرانه به مدارس استثنایی برای آماده سازی مدارس و پروژه مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 47 میلیارد تومان سرانه به مدارس استثنایی برای آماده سازی مدارس و پروژه مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید