آی مک 27 اینچی اپل به روز شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، اپل، آی مک 27 اینچی خود را با استفاده از تراشه های جدید به روز کرد و در آن از حافظه های اس اس دی نیز استفاده کرد.

آی مک 27 اینچی اپل به روز شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، اپل دیروز خبر عرضه آی مک 27 اینچی خود را تایید کرد و از به روزرسانی سی پی یو آن خبر داد.

در این آی مک از پردازنده ها و کارت گرافیک جدیدی استفاده شده و همین طور یک وب کم دقیق تر و نیز سیستم صوتی جدید بر روی این رایانه نصب شده است.

این اولین بار است که اپل از حافظه های اس اس دی به طور همزمان بر روی آی مک های 21.5 اینچی و 27 اینچی استفاده می کند. پردازنده های نصب شده بر روی این آی مک ها از نسل دهم پردازنده های کامت لیک اینتل هستند. پردازنده های مذکور به انتخاب مشتریان شش یا هشت هسته ای هستند.

اپل اعلام کرده که در آینده نمونه ده هسته ای این پردازنده را نیز بر روی مدل های تازه تر آی مک نصب می کند. پردازنده گرافیکی این آی مک ها نیز به انتخاب مشتری Radeon Pro 5300 یا Radeon Pro 5500 XT ای ام دی بوده و در هر دو از معماری 7 نانومتری استفاده خواهد شد.

در آینده نیز پردازنده گرافیکی آی مک های جدید با یکی از دو مدل 5700 یا 5700 ایکس تی به روز می شود که 5700 ایکس تی دارای 16 گیگابایت وی رم GDDR6 خواهد بود. حافظه های اس اس دی این رایانه ها از 256 گیگابایت تا هشت ترابایت در نوسان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 901

به "آی مک 27 اینچی اپل به روز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی مک 27 اینچی اپل به روز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید