شروع عملیات اجرایی 3 پروژه در شهرک صنعتی بهبهان

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران/خوزستان با حضور استاندار خوزستان عملیات اجرایی احداث 2 طرح صنعتی و یک پروژه عمرانی در شهرک صنعتی بهبهان شروع شد.

شروع عملیات اجرایی 3 پروژه در شهرک صنعتی بهبهان

اخلاق محمدیان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان امروز، 28 بهمن ماه در حاشیه آیین کلنگ زنی طرح های صنعتی و عمرانی در شهرک صنعتی بهبهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث مجتمع فراوریی شامل فعالیت هایی مانند استخراج رمز ارز دیجیتال، آب مقطر و نیروگاه گازی 25 مگاواتی با سرمایه گذاری یک هزار و 370 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 60 نفر و همچنین طرح صنعتی فراوری الکل گیاهی و سرکه با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 25 نفر امروز شروع شد و پیش بینی می گردد این طرح ها در مدت زمان کمتر از یک سال به بهره برداری برسند.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: همچنین استاندار خوزستان امروز کلنگ پروژه عمرانی تعریض و بهسازی جاده ورودی شهرک صنعتی بهبهان را با اعتبار 40 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بر زمین زد.

محمدیان با تشریح مشخصات این پروژه عمرانی اعلام کرد: جاده ورودی به طول 2 کیلومتر طی مدت 5 ماه احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی بهبهان 125 هکتار مساحت دارد و از زیرساخت های آب، برق، گاز، تلفن ثابت و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است، گفت: 114 قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین با متقاضیان سرمایه گذاری در این شهرک منعقد شده و تا به امروز 66 واحد صنعتی با ایجاد اشتغال برای یک هزار و 84 نفر و سرمایه گذاری 953 میلیارد ریال در این شهرک به بهره برداری رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 558

به "شروع عملیات اجرایی 3 پروژه در شهرک صنعتی بهبهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی 3 پروژه در شهرک صنعتی بهبهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید