بازسازی ساختمان: شروع بازسازی خانه تاریخی نائل اصفهان

به گزارش سرگرمی تفریحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از شروع بازسازی خانه تاریخی نائل اطلاع داد.

بازسازی ساختمان: شروع بازسازی خانه تاریخی نائل اصفهان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، فریدون الله کمک مدیرکل میراث فرهنگی این استان روز پنج شنبه 9 آذر اعلام نمود:

با گذشت کمتر از یک هفته از تخریب خانه تاریخی نائل اصفهان در نیمه شب پنجشنبه گذشته؛ با اقدامات صورت پذیرفته از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، بازسازیگران برای بازسازی این خانه تاریخی در محل استقرار یافتند.

او در زمینه چگونگی بازسازی این خانه تاریخی مطرح کرد:

کارگاه بازسازی در حال حاضر از دو بخش تشکیل یافته است.

به گونه ای که در مرحله اول بازسازی گران تحت نظارت کارشناسان ارشد سازمان و بعلاوه واحد امانی اداره کل، نسبت به بازیابی عناصر به جای مانده از این خانه تاریخی اعم از مصالح و تزئینات اقدام می نمایند.

الله کمک بعلاوه در رابطه با دومین مرحله مطرح کرد:

دومین مرحله عملیات بازسازی که همزمان با مرحله اول صورت می پذیرد؛ شامل استقرار پیمان کاران که از بازسازی گران میراث فرهنگی هستند؛ در محل خانه تاریخی نائل است که از امروز صبح شروع شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بعلاوه در مورد مباحث علمی مربوط به بازآفرینی این خانه تاریخی تأکید کرد:

کارشناسان ارشد این اداره کل، تمامی اسناد و مدارک ثبتی اعم از نقشه ها و تصاویر موجود را آنالیز نموده اند و پس از بازیابی مصالح و تزئینات موجود؛ عملیات بازسازی خانه از امروز صبح شروع شده است.

منبع: کجارو / isfahancht.ir
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1700

به "بازسازی ساختمان: شروع بازسازی خانه تاریخی نائل اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: شروع بازسازی خانه تاریخی نائل اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید