5600 بیمار کرونایی در استان تهران

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران/تهران رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: در حال حاضر بیش از پنج هزار و 600 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان تهران بستری هستند، که از این تعداد قریب به دو هزار بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند.

5600 بیمار کرونایی در استان تهران

به گزارش خبرنگاران، علیرضا زالی بعد از ظهر پنجشنبه 17 تیر ماه در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط شیوع ویروس کرونا در استان تهران، گفت: استان تهران مانند بسیاری از استان های کشور شرایط قرمز کرونایی دارد و بیشتر شهرستان های این استان قرمز هستند، در حال حاضر بیش از پنج هزار و 600 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان تهران بستری هستند، که از این تعداد قریب به دو هزار بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند.

وی ادامه داد: تعداد مراجعات سرپایی بیماران کرونایی طی هفته جاری رشد چشمگیری داشت، به طوری که روز گذشته 14 هزار مراجعه سرپایی به بخش بهداشت و درمان استان تهران را شاهد بودیم، در 24 ساعت گذشته یک هزار و 340 بیمار تازه در استان تهران بستری شدند و عملاً می توان گفت، وارد پیک تازه ویروس کرونا شده ایم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران افزود: روز گذشته با رؤسای بیمارستان های استان تهران جلسه داشتیم و همه به حالت آماده باش در آمدند.

وی تعداد ترخیص ها طی 24 ساعت گذشته در استان تهران را 890 بیمار کرونایی بیان نمود و افزود: این تعداد ترخیص نسبت به ورودی بستری ها یک تراز منفی را نشان می دهد.

زالی در خصوص شرایط واکسیناسیون در استان تهران هم گفت: آمار واکسیناسیون در تهران هم مانند سایر نقاط کشور شرایط مطلوبی ندارد و هنوز علی رغم تلاش های صورت گرفته عده ای از گروه های پر خطر را واکسینه نکردیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: تا کنون در تهران یک میلیون و 600 هزار نفر واکسن کرونا در مجموع دز اول و دوم تزریق کرده ایم، که بالغ بر 480 هزار نفر دزهای اول و دوم را دریافت کرده اند وی طبق آمار 81 درصد از گروه سنی بالای 70 سال در استان تهران واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1463

به "5600 بیمار کرونایی در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5600 بیمار کرونایی در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید