5 ایده [تازه و کاربردی] طراحی لابی ساختمان

به گزارش سرگرمی تفریحی، لابی ساختمان یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار به تعداد می رود. این بخش به طور مستقیم نگاه مشتریان را به سوی خود جلب کرده و بر روی کسب و کار صاحبان مشاغل هم تاثیر بسزایی می گذارد. ما در این مقاله قصد داریم جدیدترین ایده های طراحی لابی ساختمان را آنالیز نمائیم.

5 ایده [تازه و کاربردی] طراحی لابی ساختمان

چرا طراحی لابی ساختمان مهم است؟

سالن، راهرو و لابی، برقرار نماینده نخستین تماس بصری به محض ورود به ساختمان می باشند. در این میان، نقش لابی به مثابه نقش صفحه اصلی (Homepage) است. لابی در راستای تجارت هم نقش موثری دارد. بیشتر مشتریان و فروشندگان به محض ورود به ساختمان تجاری محو ظاهر لابی می شوند و لابی به اسم چهره عمومی تجارت آفلاین مطرح می گردد. به همین خاطر، صاحبان مشاغل طراحی لابی ساختمان را جزء اولویت های خود قرار می دهند تا نقش موثری در ایجاد احساس مثبت اولیه بر روی مشتریان ایفا نمایند.

عدم محدودیت طراحی لابی

با این حال، نمی توان لابی را تنها مختص ساختمان های اداری و تجاری دانست؛ امروز شاهد توسعه طراحی لابی ساختمان در بعضی ساختمان های مسکونی هستیم. به همین علت، انتخاب سبک و استایل طراحی لابی ساختمان از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. رنگ و عناصر نمونه های طراحی لابی باید با باقی ساختمان هماهنگ باشد. آثار هنری، قاب عکس ها، آینه کاری و گیاهان جزء معمولی ترین المان های طراحی لابی ساختمان های مسکونی و تجاری به تعداد می فرایند.

از آخرین ترندهای طراحی لابی الهام بگیرید

برقراری ارتباط با مشتریان، یکی از روش های موثر موفقیت صاحبان مشاغل در کسب و کار محسوب می گردد. اما وقتی طراحی داخلی جزئی لاینفک از برقراری ارتباط با مشتریان به تعداد می رود، اهمیت تک تک المان های دکوراسیون و چیدمان داخلی دوچندان می گردد. لابی، یکی از بخش های مهم هر سازه می باشد. و طراحی لابی ساختمان می تواند بر روی تجارت تاثیر بسزایی بگذارد. بنابراین، سعی کنید طی مشورت با شرکت های طراحی داخلی از آخرین ترندهای دکوراسیون الهام بگیرید.

این موضوع قطعا به شما یاری خواهد نمود تا جدیدترین ایده های طراحی لابی را اجرا کنید و تاثیر مثبتی بر روی نگاه مشتریان بگذارید.

طراحی مدرن

طراحی لابی هتل نمونه ای از نمونه های طراحی لابی ساختمان تجاری به تعداد می رود. و از آنجا که به محض ورود به ساختمان هتل وارد لابی می شویم، ظاهر آن از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

طراحی لابی مدرن فوق به مثابه میزبان عمل نموده و شما را به اسم مهمان فرامی خواند. مبلمان لابی هتل ساده هستند و در دو رنگ سفید و خاکستری چیده شده اند. اما بالشتک ها و کوسن های رو مبلی در دو رنگ ارغوانی و فیروزه ای کنتراست زیبایی ایجاد نموده اند.

طراحی مجلل

پروژه طراحی لابی ساختمان فوق به دست طراحان زبردست یک شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی انجام پذیرفته است. این شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی عهده دار پروژه های متعدد طراحی لابی بوده و گاها از سراسر جهان پروژه دریافت می نماید. از هتل های پنج ستاره در لندن گرفته تا ویلاهای مجلل در دبی و رستوران های معروف در نیویورک تحت نظر طراحان شرکت مذکور هستند.

طراحی لابی هتل فوق استعاره ای نمادین از سبک طراحی مجلل و مدرن می باشد. و مبلمان معاصر، اثر هنری چشمگیر و والپیپر دیواری از جمله المان های مهم آن به تعداد می فرایند.

طراحی هماهنگ

شما شاهد یک طراحی لابی ساختمان تاثیرگذار هستید. بیشترین تاثیر بصری طراحی لابی فوق در هارمونی رنگ های به کار رفته خلاصه شده است. با این حال، ظاهر مدرن طراحی لابی بالا ایفاگر نقش مثمر ثمری در تجارت هتل خواهد بود. زیرا بیشتر مهمانان هتل به محض ورود شیفته فضای متعادل، هماهنگ و رمانتیک آن می شوند.

طراحی خلاقانه

لابی تصویر فوق متعلق به یک هتل چهار فصل در گوانجو می باشد. اگر در پی یک طراحی لابی ساختمان خلاقانه و منحصر به فرد هستید، ایده این طراحی می تواند الهام بخش دیزاین و دکوراسیون لابی شما باشد.

با وجود آنکه فضای لابی غالبا برای انتظار موقت مهمانان طراحی شده، اما، چیدمان این فضا به گونه ای انجام پذیرفته است که مهمانان هرگز احساس ناراحتی نخواهند کرد. آن ها قادرند روی مبلمان راحتی بنشینند و زمانی را به مطالعه مجلات روز اختصاص بدهند.

با این حال، مبلمان، میز، پیشخوان، وسایل روشنایی و کفپوش جزء فاکتورهای مثبت این طراحی به تعداد می فرایند.

طراحی کلاسیک

طراحی لابی ساختمان فوق ترکیبی هوشمندانه از سادگی و تجملات است. لابی این هتل استعاره ای از سبک زندگی کلاسیک و مجلل است.

با این حال، یکی از نکات برجسته طراحی لابی فوق تلفیق جهانی مدرنیته و کلاسیک است. تاثیرات طراحی مدرن با مبلمان و اثاثیه سبک میانه همراه شده تا محوطه ای طبیعی ایجاد گردد. و این محیط نهایتا القاگر حس و حال نوستالژی است.

منبع: اتاق
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1527

به "5 ایده [تازه و کاربردی] طراحی لابی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 ایده [تازه و کاربردی] طراحی لابی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید