کشف چوب جنگلی قاچاق در میاندورود ، کشف 20 فقره سرقت در جویبار

به گزارش سرگرمی تفریحی، مهم ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه 29 خرداد ماه سال 99 را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف چوب جنگلی قاچاق در میاندورود ، کشف 20 فقره سرقت در جویبار

به گزارش خبرنگار از ، مهم ترین حوادث روز پنجشنبه 29 خرداد ماه سال 99 را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فراورده های طبیعی و به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران انتظامی این فرماندهی از دپو و استفاده از چوب های جنگلی قاچاق در یکی از کارگاه های صنایع چوبی با خبر شدند.

او اضافه نمود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متصدی این کارگاه را دستگیر و در بازرسی از کارگاه وی 3 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید.

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او اضافه نمود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی پیروز به شناسایی و دستگیری 12 دزد و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازپرسی های به عمل آمده در مجموع به 20 فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار اضافه نمود: در ادامه اجرای این عملیات 9 موتور سیکلت و 31 خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شد.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او اضافه نمود: در اجرای این طرح ماموران کلانتری 11 پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی پیروز به شناسایی و دستگیری 7 دزد در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در بازپرسی های به عمل آمده در مجموع به 15 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردیدند، کشف یک تن چوب قاچاق و توقیف 13 دستگاه موتورسیکلت را از دیگر اقدامات این فرماندهی دراجرای این طرح برشمرد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 821

به "کشف چوب جنگلی قاچاق در میاندورود ، کشف 20 فقره سرقت در جویبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف چوب جنگلی قاچاق در میاندورود ، کشف 20 فقره سرقت در جویبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید