کره شمالی 1710 نفر دیگر را از قرنطینه خارج کرد، روسیه کیت تشخیص کرونا به کره شمالی فرستاد

به گزارش سرگرمی تفریحی، رسانه های دولتی کره شمالی امروز آدینه گزارش کردند این کشور اقدام به آزاد کردن 1710 فرد شامل 70 خارجی که قبلا با حکم دولت این کشور در راستای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا جدید در این کشور در قرنطینه قرار گرفته بودند، نموده است.

کره شمالی 1710 نفر دیگر را از قرنطینه خارج کرد، روسیه کیت تشخیص کرونا به کره شمالی فرستاد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری رسمی کره شمالی و روزنامه رودونگ سینمون، امروز گزارش کردند در راستای تقویت فرایند جداسازی و تحت نظارت پزشکی قرار دادن خارجی هایی که وارد کشور ما می شوند تعداد 70 نفر دیگر از این خارجی ها که علایم ابتلا به ویروس کرونا را نشان ندادند از جداسازی خارج شدند.

این دو رسانه در ادامه مطلب خود نوشتند: مقامات حدود 990 نفر را در روستای پیونگان شمالی و 720 نفر را نیز در استان پیونگان جنوبی از جداسازی خارج کردند اما این افراد آزاد شده برای مدت 30 روز تحت نظارت پزشکی قرار خواهند گرفت.

مقام های کره شمالی عنوان کردند که تا به امروز به علایمی از ابتلا به ویروس کرونا جدید در این کشور بر نخورده اند و روزنامه رودونگ سینمون از تدبیر بسیار ویژه قرنطینه در این کشور تقدیر کرد.

با توجه به این گزارش ها تعداد رسمی اعلام شده از افرادی که از قرنطینه در کره شمالی آزاد شده به 5360 تن می رسد.

در عین حال به گزارش یواس نیوز، روسیه اقدام به تحویل تعداد قابل توجهی از کیت های تست ویروس کرونا به کره شمالی نموده است.

یک کارمند فعال در یک سازمان غیردولتی آمریکا به یو اس نیوز گفت: دولت روسیه چند روز پیش توانسته این کیت های تست ویروس کرونا را با پروازی که به کره شمالی بازمی گشت به پیونگ یان ارسال کند و این کار را پس از تخلیه دیپلمات های خارجی و دیگر مسافران از این کشور انجام داده است.

کارمند مذکور که نامش را فاش نکرد، گفت: اگر مقام های کره شمالی آزمایشات را روی دستگاه هایشان اجرا نمایند ما به زودی آغاز به شنیدن اخبار موارد تأیید شده ابتلا به ویروس کرونا جدید در این کشور در چند روز آینده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 600

به "کره شمالی 1710 نفر دیگر را از قرنطینه خارج کرد، روسیه کیت تشخیص کرونا به کره شمالی فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی 1710 نفر دیگر را از قرنطینه خارج کرد، روسیه کیت تشخیص کرونا به کره شمالی فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید