پیکاپ آفرودی جیپ گلادیاتور از راه رسید

به گزارش سرگرمی تفریحی، جیپ اقدام به نمایش مدل 2024 گلادیاتور کرد. به روزرسانی جلوپنجره، نمایشگر نو و امکانات ایمنی بهتر مشخصه های مدل نو Gladiator هستند.

پیکاپ آفرودی جیپ گلادیاتور از راه رسید

به گزارش گجت نیوز، جیپ در جریان نمایشگاه خودرو بین المللی دیترویت 2023 پیکاپ گلادیاتور مدل 2024 را به نمایش گذاشت. مدل تازه این پیکاپ آفرودی برند جیپ همراه با تغییراتی جزئی در طراحی نمای بیرونی و المان ها و امکاناتی تازه در فضای داخلی خواهد بود. در ادامه بیشتر به جزئیات Gladiator تازه می پردازیم.

جزئیات جیپ گلادیاتور مدل 2024

برجسته ترین تغییری که گلادیاتور در زمینه طراحی نمای بیرونی تجربه نموده، پیاده سازی جلوپنجره تازه با هفت شکاف بین میله ها است. همان طور که در مدل تازه رانگلر هم دیده بودیم، این میله ها کوچک تر شده اند تا به بهبود سیستم خنک کاری یاری نمایند. بعلاوه رنگ آن ها مشکی است و دور آن ها حاشیه خاکستری خنثی به چشم می خورد. پنلی هم که اطراف این جلوپنجره را فرا می گیرد، رنگ یکسان با بدنه دارد. البته در تریم ویلیز میله ها و حاشیه های مشکی در قسمت جلوپنجره به کار رفته است.

جیپ 7 طراحی تازه برای رینگ ها را جهت انتخاب پیش رو مشتریان می گذارد. تایرهایی هم که این رینگ ها را می پوشانند، 32 و 33 اینچی خواهند بود. ضمن اینکه به جای آنتن فولادی بیرونی قبلی، یک آنتن مخفی با شیشه جلو ادغام شده است تا ظاهری تر و تمیزتر به این پیکاپ آفرودی ببخشد.

در کابین جیپ گلادیاتور مدل 2024 همان ترکیب مدل تازه رانگلر را مشاهده می کنیم. روی داشبورد این خودرو حالا یک نمایشگر 12.3 اینچی مختص به سیستم مولتی مدیا قرار گرفته که جهت پیاده سازی آن، دریچه های هوا هم بازطراحی شده اند. به طور دقیق، این دریچه ها در خطی باریک زیر نمایشگر تازه جا گرفته اند. این نمایشگر تازه گلادیاتور که مبتنی بر Uconnect 5 کار می نماید، قابل اتصال به اندروید اوتو و اپل کارپلی به شکل بی سیم است. سیستم تشخیص صوت این خودرو هم با به کار گیری مجموعه ای از 7 میکروفون بهبود پیدا نموده و امکان اتصال دو دستگاه به آن به وسیله بلوتوث میسر است.

جیپ گلادیاتور تازه سطح بالاتری از ایمنی را هم در پی می آورد. این پیکاپ به ایربگ های پرده ای برای ردیف های اول و دوم مجهز شده و برای صندلی های دوم آن مکانیزم افزایش سفتی کمربند در هنگام تصادف (پیش کشنده) و کاهش فشار کمربند روی سرشنین حین برخورد در نظر گرفته شده است. در کنار این امکانات ایمنی تازه، بهبودی از لحاظ ساختاری در این پیکاپ انجام شده است تا بتواند در برخورد از پهلوها مقاومت بیشتری از خود نشان بدهد.

جیپ گلادیاتور مدل 2024 برای تامین قوای محرکه خود از یک پیشرانه بنزین سوز 3.6 لیتری V6 پنتاستار استفاده می نماید که می تواند 285 اسب بخار قدرت و 352 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. برای انتقال نیرو این پیشرانه 6 سیلندر بنزین سوز به صورت استاندارد یک گیربکس دستی 6 سرعته ارائه می گردد، ولی بعلاوه یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته در قالب آپشن در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. پیشرانه دیزل در پی عرضه نسخه FarOut Edition مدل 2023، از فهرست آپشن های این پیکاپ کنار رفت و کماکان قرار نیست برای آن پیشرانه دیزل در دسترس قرار بگیرد.

مدل 2024 گلادیاتور در انتهای امسال میلادی در ایالات متحده عرضه خواهد شد. جیپ قیمت رسمی این پیکاپ را تعیین نکرد، ولی انتظار می رود که با قیمت پایه حدود 41 هزار دلار به عرضه برسد؛ یعنی عملاً همان قیمت پایه مدل 2023 که 40 هزار و 570 دلار بود. حالا نظر شما کاربران گجت نیوز درباره این محصول جیپ چیست؟

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 2036

به "پیکاپ آفرودی جیپ گلادیاتور از راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکاپ آفرودی جیپ گلادیاتور از راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید