پوگبا: یونایتد بهترین مکان برای من است

به گزارش سرگرمی تفریحی، ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه از بازگشت به شیاطین سرخ بسیار خشنود است و تاکید نمود که منچستر یونایتد بهترین مکان برای او بود.

پوگبا: یونایتد بهترین مکان برای من است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت منچستریونایتد، پس از کش و قوس های زیاد مقصد نهایی پل پوگبا تعیین و این بازیکن یوونتوس را ترک کرد و به لیگ جزیره بازگشت. پوگبا فرانسوی با منچستر یونایتد به توافق نهایی رسید و با 120 میلیون یورو با این تیم قرارداد امضا کرد تا گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا گردد.

این بازیکن بزرگ فوتبال اروپا از بازگشت به جمع شیاطین سرخ مسرور است. او در گفت و گویی که با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد انجام داد، در خصوص پیوستن به این باشگاه اظهار کرد: بسیار مسرورم که دوباره به خانه خود برگشتم. منچستریونایتد باشگاهی است که همیشه جایگاهی خاص در قلب من دارد. بی صبرانه منتظر کار کردن با مربی بزرگی به نام ژوزه مورینیو هستم.

او ادامه داد: از بازی کردن در یوونتوس لذت بردم. در چند سالی که در فوتبال ایتالیا بازی کردم، نهایت کوشش خود را به کار گرفتم تا طرفداران یووه را مسرور کنم و اکنون این کار را در یونایتد انجام می دهم. خاطرات بسیار خوبی با منچستریونایتد دارم و بسیار مسرورم که خود را دوباره در کنار دوستانم می بینم.

ستاره 23 ساله جدید شیاطین سرخ اضافه نمود: زمان بازگشتم به اولدترافورد فرارسیده بود. پیش از این هم شانس قرار دریافت در ترکیب یونایتد را داشتم و خوشبختانه اکنون دوباره این فرصت برای من به وجود آمده است. امیدوارم بتوانم زمینه را برای موفقیت منچستریونایتد فراهم کند. یونایتد بهترین و مناسب ترین تیم برای من بود و اطمینان دارم که این تیم خواسته های من را بر آورده خواهد نمود.

پوگبا در دوران حضورش در منچستریونایتد تنها هفت بار پیراهن این تیم را زیر نظر الکس فرگوسن بر تن کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 281

به "پوگبا: یونایتد بهترین مکان برای من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوگبا: یونایتد بهترین مکان برای من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید