پرده برداشتن از طراحی گوشی میان رده تازه سامسونگ، عکس

به گزارش سرگرمی تفریحی، دیجیاتو نوشت: تصاویر تبلیغاتی گلکسی A25 به طور کامل فاش شد. مشخصاتی که در این تصاویر وجود دارد، اطلاعات فاش شده قبلی را تأیید می نماید. این گوشی به 5G و پردازنده هشت هسته ای 5 نانومتری مجهز خواهد بود؛ نسل قبلی این گوشی، یعنی A24، فاقد اتصال 5G بود و از یک تراشه قدیمی تر استفاده می کرد.

پرده برداشتن از طراحی گوشی میان رده تازه سامسونگ، عکس

براساس گزارشی تازه و تصاویر منتشرشده در وب سایت ایتالیایی سامسونگ، گلکسی A25 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سیستم لرزشگیر OIS است. بعلاوه دو سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو در بالا و پایین دوربین اصلی قرار دارند. در تصویر، دوربین سلفی گلکسی A25 نیز 13 مگاپیکسلی قید شده است. در پنل جلویی، نمایشگر 6.5 اینچی Super AMOLED Infinity-U را با رفرش ریت 120 هرتزی می بینیم. بعلاوه ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی است.

تعیینات و تصاویر تبلیغاتی گلکسی A25

سامسونگ گلکسی A25 را به اتصال 5G و پردازنده هشت هسته ای 5 نانومتری مجهز نموده است. این شرکت هرگز تراشه های داخل گوشی را تا زمان رونمایی فاش نمی کند، اما انتظار می رود که پرازنده این گوشی اگزینویس 1280 باشد. نسل قبلی این گوشی یعنی گلکسی ای 24 از تراشه قدیمی تری استفاده می کرد و فاقد پشتیبانی از شبکه 5G بود. بعلاوه این گوشی از اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6 بهره می برد. انتظار می رود گلکسی A25 چهار سال به روزرسانی سیستم عامل و پنج سال به روزرسانی امنیتی دریافت کند.

  • نجات جان بیماری که می گفتند چند هفته بیشتر زنده نمی ماند/ معجزه چاپ سه بعدی/ عکس

  • زنبوری عجیب در لباس مورچه/ نیش گاوکُش یک حشره کوچک

براساس مقدار های منتشرشده در تصویر پایین، این گوشی نسبت به A24 طول و عرض کمتری دارد، اما ضخامت آن 8.3 میلی متر و مشابه نسل قبلی است. بعلاوه این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در لبه کناری بدنه خواهد بود.

گلکسی A25 با دو پیکربندی رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. بعلاوه ظرفیت حافظه این گوشی تا 1 ترابایت به وسیله میکرو SD قابل ارتقا است. هنوز سامسونگ تاریخ عرضه این گوشی میان رده را تعیین ننموده است، اما با توجه به انتشار تصاویر تبلیغاتی به احتمال فراوان به زودی این گوشی رونمایی خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 آذر 1402 بروزرسانی: 16 آذر 1402 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 2046

به "پرده برداشتن از طراحی گوشی میان رده تازه سامسونگ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرده برداشتن از طراحی گوشی میان رده تازه سامسونگ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید