شرایط اورژانسی پرسپولیس در آستانه بازی با ذوبی ها

به گزارش سرگرمی تفریحی، کادر پزشکی پرسپولیس تکلیف مصدومان این تیم را برای تقابل با ذوب آهن اصفهان اعلام می نماید.

شرایط اورژانسی پرسپولیس در آستانه بازی با ذوبی ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای ملاقات معوقه با ذوب آهن اصفهان در حالی پیگیری می گردد که تکلیف مصدومان این تیم هنوز معین نیست.

آسیب دیدگی سیامک نعمتی از ناحیه کتف بهبود پیدا نموده است تا مسئله ای برای همراهی تیمش در ملاقات با ذوب آهن نداشته باشد. با این حال شرایط بازیکنانی نظیر امید عالیشاه، شهریار مغانلو و کمال کامیابی نیا که به دلیل آسیب دیدگی در پیروزی چهار بر یک این تیم مقابل شاهین بندر عامری در یک هشتم نهایی جام حذفی نیز غایب بودند نامعین است.

کادر فنی پرسپولیس با وجود محرومیت سید جلال حسینی و فرشاد فرجی برای انتخاب زوج محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاع و همچنین مصدومیت مغانلو و امید عالیشاه برای ایستادن کنار عیسی آل کثیر در خط حمله با مشکل روبرو شده است.

کامیابی نیا در صورت موفقیت در تست های پزشکی امروز این تیم در قلب دفاع پرسپولیس قرار می گیرد در غیر اینصورت فرشاد فرجی جای او را برای نخستین بار در جمع دافعان سرخپوش پایتخت خواهد گرفت.

همچنین در صورتی که مغانلو بتواند برای بازی با ذوب آهن آماده گردد در خط حمله پرسپولیس با آل کثیر بازی خواهد نمود و عالیشاه برای ادامه فرایند درمان خود همچنان دور از میادین خواهد ماند.

ترکیبی که با توجه به شرایط مصدومان و محرومان پرسپولیس دستخوش تغییر می گردد تا این تیم را در رقابت بالای جدول لیگ برتر با سپاهان دچار چالش کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1397

به "شرایط اورژانسی پرسپولیس در آستانه بازی با ذوبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اورژانسی پرسپولیس در آستانه بازی با ذوبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید