ورزشکاران زورخانه ای سیستان و بلوچستان 63 مدال ملی کسب کردند

به گزارش سرگرمی تفریحی، نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای سیستان و بلوچستان گفت: ورزشکاران زورخانه ای این استان پارسال پیروز به کسب 63 مدال رنگارنگ در سطح ملی شدند.

ورزشکاران زورخانه ای سیستان و بلوچستان 63 مدال ملی کسب کردند

جهت دریافت خدمات نکات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش از ، سیدرضا موسوی نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای سیستان و بلوچستان اظهارداشت: 29مدال طلا، 14 مدال نقره و 20 مدال برنز مجموع مدال های ملی ورزش زورخانه ای سیستان و بلوچستان در سالی که گذشت بود.

وی ادامه داد: 2 قهرمانی کشوری تیم ساحلی نوجوانان و تیم نوجوانان جام ستارگان از دیگر افتخارات ورزش زورخانه ای سیستان و بلوچستان بوده است.

نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای سیستان و بلوچستان گفت: پنج نفر از نونهالان، پنج نفر از نوجوانان و پنج نفر از بزرگسالان این ورزش نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی بیان نمود: همچنین در سالی که گذشت سه میزبانی کشوری در شهرستان زاهدان برگزار و نتایج خوبی در این میزبانی ها حاصل شد.

موسوی اضافه کرد: هم اینک400 ورزشکار در رشته پهلوانی و زورخانه ای در سیستان و بلوچستان به صورت سازماندهی شده در حال فعالیت هستد.

وی توضیح داد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های بسیاری در بخش ورزش زورخانه ای در تمام رده های سنی است که مدال آوری و میزبانی این استان در سال های اخیر نشان از این امر دارد.

نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به پیشینه تاریخی و کهن این ورزش باید بیش از پیش این ورزش را در میان جامعه بویژه قشر جوان شناخته گردد.

وی بیان نمود: ورزش زورخانه ای با توجه به بیان اشعار ملی و مذهبی، ایجاد حرکات هماهنگ با موسیقی، توجه به اخلاق و تواضع، دستگیری از افراد ناتوان و هر آنچه خصلت نیک و پسندیده شمرده می گردد بسیار مهم و قابل توجه است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 547

به "ورزشکاران زورخانه ای سیستان و بلوچستان 63 مدال ملی کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران زورخانه ای سیستان و بلوچستان 63 مدال ملی کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید