وان پلاس نورد CE 2 لایت به زودی رونمایی می گردد

به گزارش سرگرمی تفریحی، وان پلاس نورد CE 2 لایت، یکی از گوشی های هوشمند تازه شرکت وان پلاس است که گفته می گردد به زودی در کشور هند به کاربران و علاقمندان به این برند معرفی خواهد شد. به همین دلیل، اطلاعات و مشخصات این گوشی هوشمند تازه در بعضی از وب سایت های صدور گواهینامه نظیر BIS و TDRA با شماره مدل CPH2409 ظاهر شده است. بعلاوه در دیگر سایت ها این گوشی با شماره مدل GN2200 مشاهده است. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، وان پلاس نورد CE 2 لایت با شماره مدل GN2200 در وب سایت صدور گواهینامه بلوتوث SIG نیز قرار گرفته که این موضوع به احتمال رونمایی قریب الوقوع این گوشی هوشمند تازه وان پلاس اشاره دارد.

وان پلاس نورد CE 2 لایت به زودی رونمایی می گردد

این شرکت بزرگ فناوری بعد از اینکه تصمیم گرفت میان رده های سری نورد را فراوری و روانه بازار کند، تعداد گوشی های این شرکت در هر سال افزایش پیدا کرد. پیش تر فقط 3 یا نهایتا 4 گوشی از این شرکت را در بازار شاهد بودیم اما بعدها این تعداد به 5 و بیشتر هم رسید. حال به نظر می رسد شرکت چینی اکنون که تقریبا یک فصل کامل از سال 2022 گذشته، تا فصل پاییز از 6 گوشی تازه رونمایی کند که یکی از آن ها وان پلاس نورد CE 2 لایت خواهد بود. این گوشی با شماره مدل GN2200 پیش تر در وب سایت های صدور گواهینامه FCC و UL (Demko) دیده شده بود که این سایت ها بعضی مشخصات این گوشی را لو دادند.

بر همین اساس گفته می گردد که وان پلاس نورد CE 2 لایت مجهز به پردازنده اسنپدراگون، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی که با شارژر 33 ولت سریع شارژ می گردد، وای فای دو بانده و بلوتوث خواهد بود. در ماه گذشته بعلاوه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی هوشمند تازه وان پلاس احتمالاً با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی می گردد. باید خاطر نشان کنیم که وب سایت صدور گواهینامه بلوتوث SIG اطلاعات چندانی را در خصوص مشخصات نورد CE 2 لایت به ما نمی دهد، اما تأیید می نماید که نسخه بلوتوث این گوشی 5.1 خواهد بود.

معمولاً گوشی های هوشمندی که در وب سایت صدور گواهینامه بلوتوث SIG ظاهر می شوند در عرض یک ماه به طور رسمی از آن ها رونمایی خواهند شد. اگر همین فرایند برای گوشی تازه وان پلاس نیز صدق کند، احتمالاً باید در انتها ماه آوریل یا در هفته های ابتدایی ماه می شاهد رونمایی از نورد CE 2 لایت باشیم.

مشخصات احتمالی وان پلاس نورد CE 2 لایت

با جمع بندی اطلاعات منتشر شده می توان گفت این گوشی هوشمند احتمالاً با یک نمایشگر 6.59 اینچی LCD با رزولوشن Full HD+ و رفرش ریت بالا در اختیار کاربران قرار می گیرد. در رابطه با دوربین گفته می گردد که دوربین اصلی با سنسور 64 مگاپیکسلی 1/1.8 اینچی به دست کاربران می رسد و گگرددگی دیافراگم لنز آن هم F/1.7 است. اگرچه طبق رندرهای منتشر شده در پنل پشتی آن 3 دوربین تعبیه شده، ولی ظاهرا دو دوربین دیگر از نوع ماکرو و تشخیص عمق با دقت 2 مگاپیکسلی نیز در این گوشی قرار دارند. بعلاوه گفته می گردد که یک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی سونی IMX471 در روی نمایشگر این گوشی تعبیه خواهد شد که کاربران می توانند از برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

نورد CE 2 لایت احتمالاً سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری OxyGenos را اجرا می نماید. قلب تپنده آن یعنی پردازنده اسنپدراگون 695 می تواند تا 8 گیگابایت حافظه رم و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی را با خود همراه کند. حسگر اثر انشگت نیز احتمالاً با دکمه پاور این گوشی ادغام شده و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن از سرعت شارژ 33 وات پشتیبانی می نماید. گفته می گردد که این گوشی با برچسب قیمتی 264 دلار در کشور هند در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در مجموع به نظر می رسد که سال جاری وان پلاس می خواهد گوشی های بسیار بیشتری را نسبت به سال گذشته راهی بازار کند تا بدین ترتیب عملکرد موفقیت آمیزی را که سال گذشته از خود به نمایش گذاشته بود بار دیگر ادامه دهد. این تعداد بیشتر از هر زمان دیگر است و نشان می دهد شرکت چینی واقعا تصمیم دارد برای رقابت با برترین های بازار قدم بردارد. توجه داشته باشید که وان پلاس در سال 2022 تا به امروز از دو گوشی وان پلاس 10 پرو و نورد CE 2 رونمایی نموده که با 6 گوشی مورد انتظار آن هم تا انتها سپتامبر، تعداد نماینده های آن به 7 می رسد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1792

به "وان پلاس نورد CE 2 لایت به زودی رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس نورد CE 2 لایت به زودی رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید