وان پلاس، در تدارک رونمایی از تلویزیون هوشمند متفاوت

به گزارش سرگرمی تفریحی، مدیرعامل شرکت وان پلاس در گفت وگو با سایت بیزینس اینسایدر، از رونمایی اولین تلویزیون هوشمند این شرکت در ماه سپتامبر خبر داد. این تلویزیون یک محصول پریمیوم خواهد بود که بیشتر روی کیفیت تصویر و صدا تمرکز دارد.

وان پلاس، در تدارک رونمایی از تلویزیون هوشمند متفاوت

پت لاو (Pete Lau) می گوید با کاربران زیادی درباره انتظارات شان از تلویزیون های آینده صحبت کرده و بازخوردهای زیادی به دست آورده است. بسکمک از کاربران کیفیت تصویر را مهم ترین ویژگی یک تلویزیون می دانند.

به اعتقاد مدیرعامل وان پلاس، کیفیت تصویر و صدا اساسی ترین مواردی هستند که باید در یک تلویزیون رعایت شوند. او اطمینان داده است تلویزیون وان پلاس دارای بهترین کیفیت تصویر باشد.

احتمالا اولین تلویزیون وان پلاس از پنل های صفحه نمایش کوانتومی (QLED) با وضوح 4K بهره برده و در آزمایش های محک زنی بهترین امتیازها را کسب خواهد کرد. پنل های QLED پیشرفته تر از پنل های LCD و LED هستند؛ کیفیت تصویر به مراتب بهتری به نمایش می گذارند و دارای روشنایی و نرخ پاسخگویی بالاتری هستند.

هنوز مشخص نیست اولین محصول تلویزیون این برند سازنده اسمارت فون در دنیا، از قابلیت HDR پشتیبانی می کند یا خیر!

با توجه به اعتماد به نفس مدیرعامل وان پلاس درباره اولین تلویزیونی که به زودی رونمایی و روانه بازار خواهند کرد؛ بسکمک از رسانه ها تصور کردند در این محصول از پنل های OLED استفاده می شود؛ همانند تلویزیون های OLED ال جی که دارای حداکثر کیفیت و روشنایی تصویر هستند و بهترین فناوری صفحه نمایش های تلویزیون را دارند.

اما لاو به بیزینس اینسایدر می گوید پنل های OLED گران قیمت هستند و این اختلاف قیمت با تفاوت کیفیت تصویر آن تطابق ندارد. تلویزیون های OLED با قیمت های بالاتری نسبت به تلویزیون های LCD و QLED در بازار عرضه می شوند ولی وان پلاس نمی خواهد یک تلویزیون گران قیمت عرضه کند.

تلویزیونی متمایز با آنچه که تا کنون دیده اید

حتی اگر تلویزیون های OLED کیفیت تصویر خیره کننده ای داشته باشند؛ مردم دوست ندارند پول زیادی برای لذت بردن از فیلم و سریال ها بپردازند. آن ها می خواهند با حداقل قیمت صاحب یک تلویزیون با کیفیت تصویر و صدای خوب شوند. در واقع، تلویزیون های OLED فقط برای یک قشر خاصی از مردم هستند که توانایی خریدشان را دارند.

هنوز درباره اندازه صفحه نمایش تلویزیون وان پلاس صحبتی نشده است و همین طور نمی توانیم قیمت آن را حدس بزنیم. از صحبت های پت لاو، مدیرعامل وان پلاس این طور استنباط می شود که تلویزیون این شرکت نباید گران قیمت باشد ولی طوری قیمت گذاری می شود که کیفیت متمایزش را نشان دهد.

تلویزیون OnePlus از یک نسخه سفارشی و بهینه سازی شده سیستم عامل اندروید تی وی گوگل استفاده می کند. لاو می گوید برای ایجاد بهترین تجربه کاربری، اندروید تی وی را دستکاری و بهینه سازی کردند تا به حداکثر یکپارچگی برسند.

ممکن است یکی از روش های متمایز شدن تلویزیون وان پلاس با سایر تلویزیون های هوشمند؛ در نحوه نمایش محتوا باشد. این تلویزیون به جای نشان دادن فهرستی از فیلم ها و سریال های شبکه هایی مانند نتفلیکس و هولو؛ محتوایی که شما بیشتر می پسندید را پیشنهاد دهد.

قاعدتا اسمارت فون های وان پلاس با تلویزیون های این شرکت یکپارچه شده و با هم کار خواهند کرد. این ویژگی می تواند مجموعه ای از امکانات برنامه ریزی شده را در اختیار کاربر قرار دهد. مثلا، امکان تایپ کردن در تلویزیون با کمک گوشی ها یا اینکه استفاده از اپلیکیشن های موبایل روی تلویزیون!

احتمالا هر فردی می تواند با وارد کردن نام کاربری و رمزعبور وارد اپ ها و سیستم تلویزیون شود و از این ویژگی ها استفاده کند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 116

به "وان پلاس، در تدارک رونمایی از تلویزیون هوشمند متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس، در تدارک رونمایی از تلویزیون هوشمند متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید