نساجی، اقتصاد استان اصفهان را صنعتی کرد

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه صنعت نساجی در اصفهان چند دهه با بی مهری روبرو شده است، گفت: نساجی صنعتی است که نه تنها آلودگی ندارد بلکه اشتغال بسیار زیادی برای مردم استان به ارمغان خواهد آورد.

نساجی، اقتصاد استان اصفهان را صنعتی کرد

علی یارمحمدیان عصر امروز (سه شنبه سوم دی ماه) در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی و دومین نمایشگاه مُداکس (هنر، صنعت و مُد) در استان اصفهان، اظهار کرد: نمایشگاه صنعت نساجی یکی از قدیمی ترین نمایشگاه هایی استان با قدمتی 26 سال است که هر دو سال یک دوره برگزار می گردد.

وی ادامه داد: نساجی یکی از صنایعی است که اصفهان را به سمت صنعتی شدن برد، به بیان دیگر اقتصاد اصفهان را صنعتی کرد تا از دیرباز ایرانیان اصفهان را به عنوان منچستر کشور بشناسند.

به گزارش خبرنگاران، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه نساجی در اصفهان چند دهه با بی مهری روبرو شده است، تاکید نمود: نساجی صنعتی است که نه تنها آلودگی ندارد بلکه اشتغال بسیار زیادی برای مردم استان به ارمغان خواهد آورد.

یارمحمدیان تاکید نمود: نمایشگاه صنعت نساجی و مداکس همانند چهل نمایشگاهی که در امسال برپا شده، تحریم ها و چالش های زیادی را پشت سر گذاشته است تا بتواند تولیدنمایندگان را برای ارائه محصولات خود در نمایشگاه جذب کند.

وی با اشاره به هدف برپایی نمایشگاه صنعت نساجی، گفت: هدف برپایی نمایشگاه، رونق و توسعه صنعت نساجی است که همگان می توانند در چهار روز با همراهی 58 شرکت در فضایی به مساحت 4500 مترمربع، از این محیط بازدید نمایند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره برگزاری دومین نمایشگاه مداِکس در کنار نمایشگاه صنعت نساجی، گفت: 63 شرکت در فضایی به مساحت 4000 هزار مترمربع حضور دارند تا طرح های خود را در معرض دید بگذارند.

یارمحمدیان با اشاره به اصالت شرکت نمایندگان در نمایشگاه، اعلام کرد: استان های یزد، مرکزی، آذربایجان، تهران، اصفهان و همچنین کشور ترکیه در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی و دومین نمایشگاه مُداکس (هنر، صنعت و مُد) در استان اصفهان حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 455

به "نساجی، اقتصاد استان اصفهان را صنعتی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی، اقتصاد استان اصفهان را صنعتی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید