نرخ نو سرویس مدارس در قم تعیین شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم از تصویب نرخ تازه سرویس مدارس در سال تحصیلی تازه اطلاع داد.

نرخ نو سرویس مدارس در قم تعیین شد

علی نیک با اشاره به تصویب نرخ گذاری سرویس مدارس در قم گفت: نرخ گذاری گذشته شورای اسلامی شهر قم در نرخ مدارس با توجه به افزایش قیمت ها تناسبی با واقعیت های میدانی نداشت و مورد اقبال رانندگان بخش خصوصی نبود.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: شهر قم سال جاری دست کم به 3 هزار سرویس احتیاج دارد که سازمان تاکسیرانی صرفاً 500 سرویس را می تواند تأمین کند و بقیه این احتیاج به وسیله رانندگان بخش خصوصی باید مدیریت گردد.

او اعلام کرد: مدارس غیرانتفاعی با پرداخت نرخ بسیار بالا، اغلب سرویس مدارس را به سمت خود راهنمایی نموده و عملاً مدارس عادی با مشکل روبه رو شدند.

نیک اضافه نمود: بر اساس نرخ تازه مورد تصویب شورای اسلامی شهر قم، نرخ سرویس مدارس با پراید و تیبا با 4 دانش آموز 281 هزار تومان با تعطیلی پنجشنبه و بدون این تعطیلی 329 هزار تومان، سمند و پژو و خودرو های مشابه با 4 دانش آموز 305 هزار تومان با تعطیلی پنجشنبه و بدون این تعطیلی 357 هزار تومان و در نهایت خودروی ون با تعطیلی پنجشنبه 187 هزار تومان و بدون این تعطیلی 217 هزار و 800 تومان قیمت گذاری شد.

او بابیان اینکه اوج جابه جایی مسافر در قم همزمان با شروع فعالیت مدارس است، بیان کرد: میانه پیمایش سرویس مدارس در قم زیر 5 کیلومتر است.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1888

به "نرخ نو سرویس مدارس در قم تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ نو سرویس مدارس در قم تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید