نخستین ابر خودرو برقی هندوستان با قدرت 1000 اسب بخار معرفی گردید

به گزارش سرگرمی تفریحی، خودرو برقی هندوستان معرفی گردید! وقتی بخواهیم درباره خودروسازان هندی صحبت کنیم؛ به احتمال زیاد برندهای تاتا، ماهیندرا و بعلاوه ماروتی سوزوکی به اسم نام اول صنعت خودروسازی هندوستان، موضوع گفتگوی خواهند بود.

نخستین ابر خودرو برقی هندوستان با قدرت 1000 اسب بخار معرفی گردید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

خبرنگاران - اما حالا بازیگری نسبتاً تازه با نام مِین متال موتورز (Mean Metal Motors) در بازار هندوستان ظهور نموده است. پیش تر و در سال 2015 گزارشی درباره این شرکت و خودروی M-Zero، به اسم اولین ابرخودروی هندوستان منتشر شده بود.

حالا شرکت مِین متال موتورز قدمی رو به جلو برداشته و خودروی آزانی (Azani) را به اسم ابر خودرو برقی هندوستان و هایپرکاری الکتریکی و با قدرت 1000 اسب بخار معرفی کرد.

ار نظر فنی ادعا می گردد که آزانی تعیینات بسیار حیرت انگیزی دارد. به غیر از قدرت 1000 اسب بخاری و گشتاور 1000 نیوتن متری که حاصل فعالیت موتورهای الکتریکی است؛ حداکثر سرعت آزانی 322 کیلومتر بر ساعت بوده و در 2/1 ثانیه به سرعت 97 کیلومتر بر ساعت می رسد.

علاوه بر این ادعا شده که باتری 120 کیلووات ساعتی آن با یک بار شارژ کامل، 523 کیلومتر ماندگاری خواهد داشت. همه این ارقام در وب سایت مِین متال موتورز و همچون تسلا لیست شده اند.

ابر خودرو برقی هندوستان

به غیر از اعداد و ارقام یادشده، شرکت مِین متال موتورز می گوید که آزانی از شاسی آلومینیومی اسکیت بوردی بهره می برد و به همین دلیل شاسی مزبور برای ساخت مدل های دیگر هم بسیار کاربردی و انعطاف پذیر خواهد بود.

بعلاوه شرکت مِین متال موتورز از قطعات مدولار در هایپرکار خود بهره برده و ادعا می گردد که این اقدام تفاوت ارزش فروش و هزینه های مستقیم تولیدکننده را 25 درصد کاهش می دهد.

ابر خودرو برقی هندوستان

هوش مصنوعی آزانی

آزانی مانند تمام خودروهای تازه امکانات و فناوری های پیشرفته ای دارد. اما یکی از مواردی که شرکت مِین متال موتورز به آن می بالد، استفاده از هوش مصنوعی در کارخانه کوچک آن ها به منظور افزایش کارایی و کاهش هزینه ها است.

آزانی به شکل OTA به روزرسانی های مرتبط به خود را دریافت می نماید. از نظر ظاهری ما قضاوت را به شما می سپاریم؛ اما اجازه دهید به شما بگوییم که شکل کلی آزانی (بخصوص نمای رو برو)، برگرفته از لوگوی شرکت سازنده است.

شرکت مِین متال موتورز هنوز زمان عرضه آزانی و قیمت آن را تعیین ننموده؛ اما امکان پیش خرید آن وجود دارد.

منبع: بیت ران
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1501

به "نخستین ابر خودرو برقی هندوستان با قدرت 1000 اسب بخار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین ابر خودرو برقی هندوستان با قدرت 1000 اسب بخار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید