مکوندی: تنها عملکردمان در 10 دقیقه اول بازی رضایت بخش بود، 5 بازیکن را از دست دادیم

به گزارش سرگرمی تفریحی، مربی تیم فوتبال پیکان گفت: در چند هفته گذشته 5 بازیکن را از دست دادیم که امیدوارم مشکل خاصی برایشان پیش نیاید.

مکوندی: تنها عملکردمان در 10 دقیقه اول بازی رضایت بخش بود، 5 بازیکن را از دست دادیم

به گزارش ، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی خانگی تیمش برابر پارس جنوبی جم در نشست خبری حاضر نشد و بهروز مکوندی، دستیار او در نشست خبری پس از بازی گفت: به جز 10 دقیقه اول بازی که چند موقعیت گل داشتیم، از نظر فنی از بقیه بازی راضی نیستیم. انتظارات از ما بالا است، اما باید شرایطمان را درک کنند، زیرا پس از تعطیلی طولانی مدت لیگ و دوری از تمرینات وارد مسابقات شدیم.

مکوندی در ادامه گفت: هر چه به پایان مسابقات نزدیک تر می شویم، شرایط بدنی بازیکنان بدتر می شود و این موضوع خودش را نشان می دهد. ظرف 2 هفته گذشته 3 بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و امشب هم 2 بازیکن دیگر را از دست دادیم.

او افزود: امیدوارم کسانی که فقط دنبال برگزاری مسابقات بودند و سلامتی بازیکنان و ورزشکاران برایشان اهمیتی نداشت، اکنون به این نتیجه رسیده باشند که امکان دارد برخی ورزشکاران آینده خود را از دست بدهند. برای 5 بازیکن مصدوم تیم عذاب وجدان دارم و امیدوارم برایشان مشکل خاصی به وجود نیاید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 882

به "مکوندی: تنها عملکردمان در 10 دقیقه اول بازی رضایت بخش بود، 5 بازیکن را از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکوندی: تنها عملکردمان در 10 دقیقه اول بازی رضایت بخش بود، 5 بازیکن را از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید