ماجرای بازیکنی با شماره 10 و نام مسی

به گزارش سرگرمی تفریحی، اگر او بتواند تکنیک خوبی را به نمایش گذاشته و در زمین بازی بدرخشد، شاید کسی از او بپرسد فکر کردی کی هستی؟ مسی؟ و خواکین می تواند در پاسخ به این سوال بگوید: بله، من مسی هستم.

ماجرای بازیکنی با شماره 10 و نام مسی

خواکین سیلویو مسی در 16 آوریل امسال میلادی 20 ساله خواهد شد و در حال حاضر برای حضور در جام لیبرتادورس زیر 20 سال به اکوادور رفته است.

او پس از هر بار معرفی خود با نام خانوادگی مسی و به عنوان بازیکن نیوولز باید شرح دهد که نسبتی با لیونل مسی ندارد و حتی شانس دیدار با این بازیکن را هم نداشته است. هرچند وقتی خیلی کوچک بوده او را در استادیوم نیوولز و از فاصله دور دیده اما رویای او این است که روزی بتواند در یک تیم با او به میدان برود.

این که یک فوتبالیست با نام خانوادگی مسی باشد اما لئو نباشی یعنی فشار مضاعفی روی تو واقع شده است و در مرکز توجه قرار می گیری اما به نظر می رسد که این موضوع هنوز چندان عمومی نشده و بسیاری از آن بی خبر هستند.

با این حال این بازیکن در کلیپ معارفه و افتتاحیه جام لیبرتادورس جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده است.

او در این ویدیو مدعی شده که در شهری به نام کورونل آرنولد در فاصله 40 کیلومتری روساریو به جهان آمده است. او در سن هشت سالگی به آموزشگاه نیوولز ملحق شده اما اولین تجربه حضورش در زمین فوتبال را با بلاویستا پشت سر گذاشته و حالا در جام لیبرتادورس زیر 20 سال به میدان می رود.

او کنترل توپ خوب و پویایی خوبی داشته و پیروز شد کرنری را در بازی برابر گوارانی روی دروازه حریف ارسال کند که هم تیمی هایش نتوانستند از آن استفاده نمایند.

کارلو دورهند، خبرنگار اهل روساریو، به ما گفته که مسی تا به حال در چهار بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده و هیچ گلی به ثمر نرسانده است.

فدریکو هرناندز، مربی فعلی آگروپکواریا، می گوید: او هافبکی خوب با توانایی دریبل زنی، عبور از موقعیت تک به تک و دامنه شوت میانه است. وقتی ما او را به تیم ذخیره ها آوردیم با بدشانسی مصدوم شد و ما به توافق رسیدیم که بار دیگر به دسته چهارم برگردد.

سیلویو با قد 1.74 متر بلندتر از لیونل مسی و راست پا است. او در طول این سال ها 58 بازی انجام داده و 9 گل به ثمر رسانده است.

اگر زندگی حرفه ای او راستا درستی را به سمت فوتبال حرفه ای طی کند و به حضور در لیگ دسته اول منجر گردد، شاید دیگر با کنجکاوی بیش از حد مرتبط با لیونل روبرو نگردد.

او در این باره گفت: همه این سوال را از من می نمایند. این یک اتفاق ساده است. در شهر ما سه خانواده هستند که نام خانوادگی مسی دارند. آنها بیشتر به من مرتبط هستند چون من خودم را وقف فوتبال کردم و بازی را در نیولز آغاز کردم. زیباترین اتفاقی که می تواند در زندگی من رخ دهد این است که با لیونل بازی کنم. شماره 10 را به او می دهم، برایم مهم نیست خودم چه شماره ای بپوشم.

یدک کشیدن نام مسی به این معناست که بسیاری از حریفان سعی می نمایند مانع از بازی او در زمین گردد. او یک سال پیش در تبادل نظر با روزنامه موندو دیپورتیوو گفت: یک بار در لیگ نهم برابر بنفیلد یکی از مدافعان میانی که پسری بزرگ و بلند بود، تمام مدت دنبالم می کرد تا صرفا من را مسی صدا کند.

او بعلاوه در اینترنت نیز با اظهارات عجیبی روبرو شده است: یک بار دیگر در یادداشتی که درباره من نوشته شده بود، بسیار از مردم بدون این که من را بشناسند، حرف های زشتی را صرفا به خاطر نام خانوادگی ام زده بودند. واقعیت این است که من هرگز هیچ یک از این دو موقعیت را درک نکردم.

با توجه به این خواکین به خاطر این نام خانوادگی اش مسی بارها با دیگر هم تیمی هایش مقایسه شده، نیوولز به او توصیه کرد که از نام خانوادگی مادرش استفاده کند. خواکین در این باره با خانواده اش صحبت کرد اما در نهایت تصمیم گرفت با همین نام ادامه دهد.

افرادی که از سنین کمتر شاهد رشد او بوده اند از این بازیکن به عنوان جوانی تحصیل نموده یاد می نمایند که خانواده کم رو و میانهی دارد اما این برای تحمل این حجم از فشار کافی نیست. یکی از منابع موثق می گوید: او محکوم به تحمل مقایسه ای است که هیچ سودی برایش ندارد.

بسیاری با توجه به تماشای بازی این بازیکن 20 ساله و سطح فعلی او باور دارند که رسیدن او به تیم اول نیولز و ورود به ترکیب اصلی این تیم برای او سخت خواهد بود و شاید احتیاج داشته باشد که فوتبالش را در باشگاهی دیگر ادامه دهد.

هرچند او نسبتی با لیونل مسی ندارد اما فامیلی دارد که سابقه حضور در جهانی فوتبال را داشته باشد. ماکسیمیلیانو بیانکوچی 37 ساله از روساریو که پسرخاله اوست و در سال 2018 در باشگاه روبیو نیو از پاراگوئه از جهانی فوتبال خداحافظی نموده است.

خواکین سیلویو باید روایت خودش از حضور در جهانی فوتبال به عنوان یک مسی را بنویسد، در حالی که لیونل در این سن پیروز شده بود با بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان گردد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1797

به "ماجرای بازیکنی با شماره 10 و نام مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای بازیکنی با شماره 10 و نام مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید